مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه بعضی ها به کشور فاسد و جنایتکار آمریکا دل بستند، افزود: عده ای از سیاسیون برای اخذ رای میخواهند ملت را شرطی کنند.
کد خبر: ۹۲۹۷۲۰۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ،در جمع بسیجیان شرکت گاز مازندران، ضمن گرامیداشت هفته بسیج،با اشاره به اینکه تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ غنی قرآن کریم و اسلام است، گفت: اگر مروری بر تاریخ بویژه تاریخ اسلام داشته باشیم، یک تفکر ایثارگر، فدارکار،با انگیزه،پرکار، پرنشاط  وتابع محض توانست جریان بزرگی را در تاریخ اسلام رقم بزند و همواره این جریان الهی و انقلابی ادامه پیدا کند و  استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه اگر نبود این اندیشه الهی و تفکر ایثارگرانه ، قطعا  تفکر قرآن و دستورات الهی در کره زمین ابتر می ماند، افزود:   دشمنان اسلام هم پیمان شدند که تفکر اسلامی و احکام الهی پیاده نشود،پیامبر گرامی اسلام را با طراحی چهل قبیله به شهادت برسانند، اما پیامبر اسلام توطئه دشمن را شناخت، و شب لیله المبیت  رقم خورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه  امیر المومنین علی ( علیه السلام)یک بسیجی و ایثارگری بود که آیه لیله المبیت در شان امام  نازل شده است، اضافه کرد: در صدر اسلام دشمن با توطئه های مختلف می خواست نور اسلام را خاموش کند اما تفکر بسیجی امیرالمومنین علی (علیه السلام) نگذاشت این اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام تسخیری  به جنگ احزاب در صدر اسلام اشاره کرد و افزود: در جنگ احزاب همه طوایف معاند با هیاهوی تبلیغاتی سپاه بزرگی را تشکیل دادند،؛ ، دشمن عمربن عبدود را آماده کرد اما تفکر مقاومت و ایستادگی،ایثار،و اندیشه ناب تبعیت پذیری از ولی امر مسلمین، توانست صحنه را به نفع اسلام ورق بزند و دشمن را زمین گیر کند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه تصریح کرد: برخی ها وقتی می بینند چند کشور مثل آمریکا و انگلیس و ..در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده اند ، می گویند که تمام دنیا در مقابل ایران ایستاده است . آیا تمام دنیا همین چند کشور هستند؟

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به  بازداشت سربازان آمریکایی در خلیج فارس، اضافه کرد: لشکریان و سربازان امام ، سربازان  کشوری را دستگیر کردند که ادعای قدرت طلبی می کرد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه تفکر مقاومت در پیچ های تاریخی مهم اسلام،توانست  دشمن را عقب براند، گفت: امروز بعضی ها در درون کشور با آمدن و رفت یک کشوری که چهل سال دندان های خود را برعلیه ملت تیز کرده است، دل خوش کردند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه بعضی ها به کشور فاسد و جنایتکار آمریکا دل بستند، افزود: عده ای از سیاسیون برای اخذ رای میخواهند ملت را شرطی کنند . این عده نمی خواهند ملت روی پای خود بایستد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که ملتی روحیه ایثار و تفکر بسیجی دارد،و  دارای علم و دانش و فناوری و سرمایه های عظیم است، اما بعضی ها می خواهند مشکلات را به آمریکا گره بزنند،خاطرنشان کرد: در سال های اخیر ،با کشف یک میدان گازی، گاز تمام کشور در چند سال تامین شده است. لذا ذخایر ملی در کشور ما وجود دارد.

به گفته حجت الاسلام تسخیری اگر تفکر بسیجی باشد و این تفکر در میان مسئولان نظام رشد پیدا کند، انقلاب اسلامی در دنیا به عنوان الگوی برتر معرفی خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  با بیان اینکه دشمن تمام دستگاه های تبلیغاتی خود را فعال کرده تا ملت  را ضعیف نشان دهد و عده ای هم شعار دشمن را  که ما نمیتوانیم  در کشور سر میدهند، با انتقاد گفت: مسئولی که عرضه کار برای مردم را ندارد ، هستند کسانی که از ظرفیت درون کشور استقلال ایجاد کنند نه وابستگی به اجانب را.

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: تفکر بسیجی آن است که  در کنار ملت با پاک دستی جریان انقلاب را به سمت جلو حرکت میدهد نه اینکه برای منافع شخصی خود دست به بیت المال ببرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه تفکر بسیجی با دقت، هوشمندانه  با برنامه ریزی و فن آوری  و همچنین با الگو قرار دادن سند گام دوم انقلاب ،مسیر انقلا را تبیین می کند افزود:  بسیج به روز است  و آگاه و در میدان حاضر است و دشمن شناس بوده و بر اساس توطئه های دشمن یک گام جلوتر قرارگرفته تا آن را زمین گیر کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها