فرمانده سپاه ناحیه چالوس:

وجدان کاری و ارائه خدمت خالصانه از ویژگی های مسئول متعهد است

ر رئیس و شورای اسلامی شهرستان چالوس به مناسبت هفته بسیج با فرمانده سپاه و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۹۷۲۱۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
وجدان کاری و ارائه خدمت خالصانه از ویژگی های مسئول متعهد است
به گزارش خبرگزاری بسیج  از مازندران ،به مناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه شهرستان به اتفاق فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شهری برادر و خواهر شهرستان با رییس و اعضای شورای اسلامی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
 
در این دیدار مسعود یعقوبی رییس شورای اسلامی شهرستان ضمن تبریک هفته مبارک بسیج از تمامی تلاش‌ها و زحمات فرمانده سپاه و همکاران گرامی شان تقدیر و تشکر نمودند و ضمن آمادگی کامل در خصوص تعامل مابین شورای اسلامی و شهرداری با حوزه‌های مقاومت بسیج را اعلام نمودند.
 
وجدان کاری و ارائه خدمت خالصانه از ویژگی های مسئول متعهد است
 
در ادامه سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه چالوس با تقدیر از عملکرد مجموعه مدیریت شهری و خدمات شهرداری چالوس اظهار داشت: امروز دشمنان نظام با تبلیغات خود اعتماد مردم به مسئولین را هدف آماج حملات قرار دادند؛ لذا مسئولین باید با تعهد در انجام وظیفه و وجدان کاری و ارائه خدمت خالصانه و توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری سعی در جلب رضایت مردم داشته باشند.

در این دیدار سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه شهرستان چالوس ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های شورای اسلامی بر ادامه همکاری و حمایت‌های مجموعه شورا و شهرداری از فعالیت‌ها و حضور بسیج در عرصه‌های مختلف تاکید کردند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار