مسئول بسیج جامعه زنان سوادکوه شمالی خبر داد
به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج جامعه زنان شهرستان سوادکوه شمالی بازارچه اقتصاد مقاومتی با ارائه صنایع دستی و محصولات مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان برپا شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۲۳۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
 برگزاری بازارچه اقتصاد مقاومتی در سوادکوه شمالی
 
حمیده محسنی در گفت و گو با خبرنگار  بسیج در سوادکوه شمالی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج جامعه زنان شهرستان سوادکوه شمالی در هفته بسیج برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نشست‌های بصیرتی دیدار از خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران، تجلیل از بسیجیان نمونه، دیدار از نخبگان بسیجی برپایی بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی، مسابقات متعدد جذب حداکثری، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی اشاره کرد.
 
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سوادکوه شمالی در ادامه به برگزاری بازارچه اقتصاد مقاومتی با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: از آنجایی که نود درصد کار آفرینی را مشاغل خرد تشکیل می‌دهند یک همت همگانی را جهت حمایت این مشاغل می‌طلبد. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به سال جهش تولید بر خودمان واجب دانستیم که دغدغه‌های مقام معظم رهبری را به برنامه‌های عملی و اجرایی تبدیل کنیم لذا رویکرد اصلی در حوزه زنان توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت مشاغل سنتی و کسب و کار‌های خانگی است. در این زمینه ما توانستیم خدمات مشاوره‌ای حضوری و غیر حضوری و فراهم کردن بازاریابی و فروش محصولات و برطرف کردن موانع و مشکلات آن‌ها را بعنوان خدمات حمایتی ویژه بانوان داشته باشیم. در این راستا نیز بازارچه اقتصاد مقاومتی در شهرستان برپا شده است که از جمله غرفه‌های آن می‌توانیم به غرفه گیاهان دارویی، غرفه گل و گیاه و دست ساخته‌های سنتی نام برد.
 
 
برگزاری بازارچه اقتصاد مقاومتی در سوادکوه شمالی
 
لازم به ذکر است این بازارچه تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها