مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر درگفت و گو با بسیج:

بسیجیان با بذل جان به اسلام و انقلاب خدمت کردند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر گفت: ایثار و از خودگذشتگی از زمان دفاع مقدس از شهدای به ما ارث رسیده است و در دل آن شهید بلباسی‌ها و حججی‌ها سر بر آوردند، این‌ها همه مرهون تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۰۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
بسیجیان با بذل جان به اسلام و انقلاب خدمت کردند
 
سید میثم نبوی در گفت و گو باخبرنگار بسیج  در قائم شهر با اشاره به سالروز تاسیس بسیج در 5 آذر گفت: ایثار، یکی از مولفه‌های اصلی بسیج و بسیجی است، به فرموده امام راحل اگر بخواهیم مصداق کاملی از عشق و فداکاری به اسلام را معرفی کنیم چه کسی سزاوار‌تر از بسیج است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر با اشاره به حضور تفکر بسیجی درهمه میدان‌ها، عرصه‌ها، صحنه‌های مختلف افزود:تفکر بسیج موجب بروز و ظهور حماسه‌های ماندگار، شخصیت‌هایی ویژه‌ای شده است، چراکه هروقت تفکر بسیجی در دولت ایجاد می‌شود شخصیتی، چون شهیدان باهنرو رجایی پرورش می‌یابند، اگر در قوه قضاییه ایجاد شود شخصیتی، چون دکتر بهشتی، در ورزشکاران شهید ابراهیم هادی، در طلاب و روحانیون شهید ردانی پور، در قشر دانش آموزی شهید فهمیده و بهنام محمدی، در دانشجویی شهید علم الهدی، در ارتش شهید صیاد و در محور مقاومت سردار شهید قاسم سلیمانی ظهور پیدا می‌کند.
 
نبوی ادامه داد: ایثار و از خودگذشتگی از زمان دفاع مقدس از شهدای به ما ارث رسیده است و در دل آن شهید بلباسی‌ها و حججی‌ها سر بر آوردند، این‌ها همه مرهون تفکر بسیجی است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر تاکید کرد:خدمت مومنانه یکی از فعالیت‌هایی است که به طور کامل مرتبط با ایثار و از خودگذشتگی می‌باشد، اگر زمانی با بذل جان بسیجیان به نظام و انقلاب خدمت می‌کردند امروز در قالب مدافعان سلامت، دستگیری از نیازمندان، ساخت خانه محروم، توزیع بسته‌های معیشتی، عضویت در گروه‌های جهادی، ایثار می‌کنند.
 
نبوی در پایان خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن و عده فرموده مجاهدان فی سبیل الله از هیچ سرزنش کننده‌ای نمی‌ترسند، خداوند آن‌ها را هدایت خواهد کرد، چراکه در مسیر حق قدم بر می‌دارند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار