بسیج از متن انقلاب و ملت ایران برخاسته و با تعلق به مردم همواره در کنار آنان بوده است؛ بسیج دفاع از مطالبات ملت ایران را وظیفه ذاتی خود می‌داند و آماده است تا از ظرفیت‌های خود جهت رفع مشکلات آن‌ها استفاده کند.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۱۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان باصدور بیانیه‌ای ایام سالروز تاسیس نهاد مقدس بسیج را گرامی داشت؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل شجره طیبه بسیج در سال 1358 ثمره اندیشه عمیق حضرت امام خمینی(ره) است که با ایجاد اتحاد و یکپارچگی در میان ملت ایران سبب شد تا نهال نوپای انقلاب اسلامی در میان انواع تهدیدات استکبار جهانی و عوامل آن‌ها محفوظ بماند.

نقش آفرینی‌ها بسیج در 41 سال گذشته در عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی نشان داد که الگوی فکری و عملی بسیجیان را برای همیشه مفید و هدایت بخش نسل‌های میهن اسلامی است و همین امر سبب شده است تا دشمنان قسم‌خورده اسلامی تمام ظرفیت‌های خود را علیه این نهاد مقدس به کار بگیرند.

عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرزهای انقلاب و کشور اسلامی هم‌اینک در رویکرد و رفتار مستضعفین سایر نقاط جهان تبلوریافته است و آنان با الگو گرفتن از تفکر بسیج در ایران اسلامی برای رفع از موانع و چالش‌های موجود درراه دست‌یابی به استقلال و آزادی کشورشان، در مقابل نظام سلطه و استکبار قد علم کرده‌اند.

بسیج از متن انقلاب و ملت ایران برخاسته و با تعلق به مردم همواره همراه و در کنار آنان بوده است؛ این نهاد مردمی دفاع از مطالبات و حقوق ملت ایران را وظیفه ذاتی خود می‌داند و همواره آماده است تا از تمام ظرفیت‌های خود جهت خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها استفاده کند.

این نهاد مقدس ثابت کرده است که در طول سال‌های پربرکت انقلاب اسلامی در هر حوزه‌ای ورود کرده موفق بوده و زمینه شکوفایی آن را ایجاد کرده است و در مقابل عدم استفاده از ظرفیت‌های بسیج در رفع مشکلات گوناگون ضرر آفرین بوده است.

خدمت‌رسانی درزمینه مقابله با کرونا، کمک‌رسانی به محرومان ذیل طرح کمک مؤمنانه ، کشف و پیگیری برخی فسادهای اداری و توسعه سازندگی و آبادانی در مناطق محروم تنها بخشی از خدمات درخشان بسیج است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان سالروز تأسیس نهاد مقدس بسیج را گرامی داشته و آرزومند است تا پرچم انقلاب اسلامی به برکت وجود این شجره طیبه با دستان ولی امر مسلمانان جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله) به دستان مبارک امام زمان(عج) برسد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظرات