خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

بسیج عالی ترین مدل برای بکار گیری نیروی مردمی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به خدمات بی نظیر بسیج از ابتدای شکلگیری تا کنون، بسیج را عالیترین مدل الهی برای بکارگیری نیروهای مردمی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۲۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در جمع بسیجیان شرکت فولاد میانه، جدیت و تلاش در راه خدا و برای خدمت به مردم، کسب روزی حلال، امانتداری و رعایت حقوق همسایه، و آرامش در نماز را از سفارشات معصومین(ع) برای کسب فیوضات الهی دانست و گفت: بسیج تمامی این خصوصیات را در خود تقویت کرده و مظهر این صفات الهی و اخلاق عالیه است.

   وی با اشاره به خدمات بی نظیر بسیج از ابتدای شکلگیری تا کنون، بسیج را عالیترین مدل الهی برای بکارگیری نیروهای مردمی عنوان کرد و افزود: بسیج در تمامی عرصه ها، خوش درخشیده و توانسته است تمامی توطئه های دشمنان را چه در بعد نظامی و چه در بعد غیرنظامی، ناکام گذارد.

حجت الاسلام روح الله مهدی نیا بر لزوم تقویت و توسعه تفکر بسیج در جامعه برای برون رفت از مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: خوی استکباری در تفکرات و رفتار دولتمردان و سران جنایتکار آمریکایی موج می زند و برای ما ترامپ، بایدن یا فردی دیگر، هیچ تفاوتی ندارند و هرگز در صدد رفع مشکلات ما یا کاستن از تحریم ها بر نخواهند آمد لذا باید با تکیه بر توان داخلی و تقویت توان و تفکر بسیجی، مشکلاتمان را در داخل از بین ببریم.

وی با اشاره به درخشش زیبای بسیج در رفع و یا کاستن از مشکلات ناشی از بیماری کرونا، اظهار داشت: بسیج نیرویی است که در سخت ترین شرایط بدون هیچ چشمداشتی و حتی با هزینه کرد دارایی های مورد نیاز خود، در راه خدا قدم برداشته و به کمک مردم می آید.

حجت الاسلام روح الله مهدی نیا اضافه کرد: دشمنان خارجی و هم پیمانان داخلی اش با هدف ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، اینبار تمام توان خود را بر اهرم تحمیل فشارهای اقتصادی بر مردم متمرکز کرده اند ولی به لطف الهی و با گسترش تفکر بسیج، این مشکلات نیز از بین خواهد رفت.

   آیین گرامیداشت هفته بسیج با شرکت ده ها نفر از کارکنان بسیجی در نمازخانه شرکت فولاد آذربایجان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها