دیداررئیس اتاق بازرگان و نمایندگان بازاریان با فرمانده ناحیه بندرعباس بمناسبت هفته بسیج

رئیس اتاق و تعدادی از نمایندگان بازاریان بندرعباس با فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس بمناسبت هفته بسیج دیدار کردند
کد خبر: ۹۲۹۷۳۴۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی حوزه مالک اشتر اصناف ، در این دیدار که صبح امروز به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج برگزار گردید.
از مدیران مجتمع های تجاری نگین خلیج فارس، بازار بزرگ هرمزگان، پوراف، رئیس کمیسیون فرهنگی اتاق و مشاور رسانه ای اتاق اصناف مرکز هرمزگان به واسطه همکاری ویژه و همراهی با حوزه مقاومت مالک اشتر بسیج اصناف سپاه ناحیه بندرعباس تقدیر شد.
عبدالمجید جلالی رئیس اتاق اصناف بندرعباس در این جلسه افزود: کلمه ارزشمند بسیج به واقع بیانگر و تداعی کننده همبستگی ، اتحاد ، انسجام و اخلاص در جامعه است که با ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی و با ژرف اندیشی امام بزرگوار (ره) عینیت یافت به نحوی که اکنون بسیج به عنوان سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه های مختلف شناخته می شود.
بدون تردید توجه به توانمندی ها و ظرفیت های وسیع و معتنابه مردم عزیزمان که در قالب بسیج تجلی نموده و کار آمدی آن به وضوح به اثبات رسیده است، رمز و ضامن عبور موفق از همه مسائل و مشکلات می باشد.
بسیج و بسیجیان که در ابتدا با لباس رزم و در قامت دفاع از کشور و صیانت از انقلاب در دوران دفاع مقدس پا به عرصه ظهور گذاشتند و در ادامه در دوران پس از جنگ تحمیلی در بازسازی و سازندگی کشور به نیکویی ایفای نقش نمودند امروز در شرایط جنگ نرم، تحریم های ظالمانه استکبار و مبارزه با ویروس عالم گیر کرونا با همه استعدادها، توانایی ها و ظرفیت های فرهنگی و علمی خود وارد میدان شده تا با استمرار حمایت ها و پشتیبانی های خویش و با خدمت افزونتر و کار و تلاش مضاعف بار دیگر یاری رسان کشور و انقلاب باشند .
اینجانب با اغتنام از فرصت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و با تکریم خانواده های معظم شهدا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه و بی شائبه همه بسیجیان جهادگر و پیشگام در عرصه های مختلف، فرا رسیدن هفته بسیج را خدمت فرمانده سپاه شهرستان جناب سرهنگ درویشی ، بسیجیان عزیز و خانواده های آنها در سراسر شهرستان ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده ،صحت و توفیق روز افزون همگان را در مسیر تعالی اسلام و کشور و خدمت به مردم عزیز از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
 سرهنگ‌درویشی نیز در این دیدار از تعامل مناسب اتاق اصناف بندرعباس با مجموعه بسیج و سپاه در سطح شهرستان بندرعباس تقدیم و تشکر نمود.

ارسال نظرات