خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

اولویت مدیران پرورش جوانان انقلابی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشد

دکتر اصغری گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، مدیران باید با راهبری و ایجاد انگیزه برای نیروهای تحت فرمان خود امکان و ظرفیت پرورش جوانانی از جنس انقلاب را فراهم نمایند.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۵۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه ویدئو کنفرانس مدیرکل آموزش و پرورش استان با رؤسا و مدیران که با حضور حجت الاسلام معبودی و مسوولان سپاه استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد با تبریک هفته بسیج بیان کرد: امروز سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل است که نگاه هوشمند و آینده نگرانه امام موجب شد تا انقلاب اسلامی از بسیاری آفت های آن روزها تا به امروز انقلاب بیمه شود.

وی با تقدیر از معاونت های بسیج فرهنگیان و دانش آموزی گفت: رابطه خوب و معناداری بین آموزش و پرورش و سپاه استان برقرار است و با یک هم افزایی حداکثری توانسته ایم بخش بزرگی از مأموریت های محوله را به انجام رسانیم.

دکتر اصغری در ادامه با اشاره به جایگاه بسیج در کشور اظهار کرد: بسیج یک مکتب فکری و چارچوب عملی برای زندگی اجتماعی در این کارزار و دنیای فتنه است. کارکردهای بسیج در تمام عرصه های اجتماعی بسیار موثر و تاثیرگذار بوده و نقش بسیج در توسعه علمی کشور بسیار مهم می شود و شخصیت کم نظیر تاریخ انقلاب، شهید سلیمانی مصداق واقعی یک بسیجی مخلص است که باید بعنوان یک بسیجی و الگوی تمام عیار مطرح شود.

پرورش جوانان انقلابی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، اولویت مدیران باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: بسیجیان برای انتقال این پیام باید مراقب گفتار و رفتار خود بوده و نقش خود را در مدینه فاضله اسلام به کار بگیرند. لذا باید به سمت معنویت و اخلاق حرکت کنیم و به آرمان های بلندی که امام و انقلاب داشتند توجه جدی داشته باشیم و از شخصیت های علمی جامعه حمایت کرده و در راستای بسط عدالت تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان نقش بسیار مهمی دارند و به ویژه جوانان بسیجی که عمل و گفتارشان یکی بوده و در شرایط مبهم و پیچیده، مدیران باید با راهبری و ایجاد انگیزه برای نیروهای تحت فرمان خود امکان و ظرفیت پرورش جوانانی از جنس انقلاب را فراهم نمایند.

دکتر اصغری با اشاره به بکارگیری رفتارهای جاذب در فضای شاد برای دانش آموزان از سوی معلمان تصریح کرد: امروز باید به اعجاز محبت ایمان آورد و باید به سند تحول بنیادین و آرمان این سند در رسیدن به حیات طیبه توجه ویژه نمود.

اجرای پویش «لبخند رضایت» در راستای تحلیل از اسوه های آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به پویش «لبخند رضایت» و اهمیت این موضوع از منظر وظایف اخلاقی و دینی بیان کرد: بحث احترام و تحلیل و تقدیر از معلمان در این پویش بسیار اهمیت دارد. معلمان ما میزان تلاش و آثارشان کمتر از جامعه پزشکی نبوده و گاها این معلمان صحنه هایی خلق کردند که در تاریخ همیشه ماندگار است. معلمی که بر روی تحت بیمارستان به آموزش دانش آموزان اهمیت می دهد، کاری جهادی انجام می دهد. لذا از همه مدیران مناطق و مدارس می خواهیم که این فعالیت ها دیده شود

دکتر اصغری اضافه کرد: باید در راستای توسعه این فرهنگ و نهادینه شدن باید به الگوهای موثر و ماندگار که در شرایط کنونی به آنها بسیار نیاز داریم توجه ویژه شود و ما آمادگی حمایت از این معلمان را داریم و تلاش ما در راستای قدردانی و توجه جامعه از تلاش نخبگان فرهنگی و تعلیم و تربیت استان است.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار