فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) اعلام کرد:

افتتاح 80 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در بام ایران

همزمان با افتتاح پروژه های عمرانی خدمت رسانی بسیج در سراسر کشور، 80 پروژه محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۹۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با 5آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، با حضور فرمانده کل سپاه ۲ هزار و ۸۸۷ طرح عمرانی خدمت رسانی بسیج، به صورت ارتباط تصویری در سراسر کشور افتتاح شد.

در این مراسم متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی، رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا قرائت کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  نیز در حاشیه این مراسم از افتتاح 80 پروژه محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری  خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری افزود: از بین این 80 پروژه، 40 واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته شده است، که  ۳۰ پروژه آن با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) است و 10 پروژه دیگر مسکن نیازمندانی است که با همت گروه های جهادی بسیج تعمیر و یا احداث گردیده اند.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات شایسته سپاه استان چهارمحال و بختیاری ، تشکیل ۲۲ تعاونی مردم یار اشتغال زا و همچنین ۵ کارگاه خیاطی و قالی بافی  می باشد.

فرمانده ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: افتتاح ۱۳ پروژه آبرسانی کشاورزی روستایی از دیگر اقدامات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در عرصه محرومیت زدایی است که امروز به مناسبت هفته بسیج افتتاح شدند.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم از کمک های مومنانه و همچنین توزیع ۵۰ سری جهیزیه از دیگر برنامه ها به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج است که فردا 6آذرماه از پادگان امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برای تحویل به نیازمندان به شهرستان های 10 گانه ی استان چهارمحال و بختیاری ارسال می گردد.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان همیشه و در همه حال جهادی خدمت می کنند،  اظهار کرد: یکی از اولویت های بسیج و سپاه امروز  اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که در مقابل با مبارزه با ویروس کرونا است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام همچنین از فعالیت یکهزار و بیست گروه جهادی بسیج در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد که تاکنون 971 گروه از آنها در سامانه جهادی کشور ثبت شده است.

گفتنی است؛ در این روز پروژه مسکونی 104 واحدی کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با عنوان  5آذر کلنگ زنی شد.

انتهای پیام.

ارسال نظرات
آخرین اخبار