در هفته مبارک بسیج،نخستین مدرسه هندبال مقاومت در سطح کشور به همت هیات هندبال بسیج مازندران در شهرستان نکا افتتاح شد
کد خبر: ۹۲۹۷۴۸۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
افتتاح نخستین مدرسه هندبال مقاومت بسیج کشور در نکا + تصاویر
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، این مراسم با حضور سرهنگ غفارپور رئیس سازمان ورزش بسیج سپاه کربلا ، بهرام لیالی رئیس هیات هندبال بسیج سپاه کربلا مازندران ، سرهنگ شعبانی فرمانده سپاه نکا و، رئیس اداره ورزش و جوانان ، وفاجو مدیر تربیت بدنی سپاه ، سورتیچی رئیس هیات هندبال بسیج شهرستان نکا و مربیان و داوران هندبال و مسولین استانی و شهرستانی در مجموعه ورزشی ۹ دی سپاه برگزار شد.
 
بهرام لیالی رئیس هیات هندبال ورزش بسیج استان در این مراسم ،ضمن تبریک سالروز بسیج مستضعفین،  بیان گفت: یکی از مهمترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و تقویت ورزش و یکی از موضوعات مهم در پیشرفت ورزش بحث استعدادیابی و آموزش در ورزش در رده‌های سنی مختلف و از مهم‌ترین امر در بسیج ساماندهی و سازماندهی و آموزش و ترویج فرهنگ پهلوانی میباشد.
 
افتتاح نخستین مدرسه هندبال مقاومت بسیج کشور در نکا + تصاویر
 
لیالی ادامه داد:در همین راستا به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نخستین مدرسه هندبال مقاومت بسیج کشور در شهرستان نکا به همت هیات هندبال بسیج استان افتتاح شد.
 
رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان و مجموعه بسیج در حوزه آموزش و استعدادیابی اتفاق‌های خوبی رقم خواهد خورد.
 
گفتنی است؛در ادامه مراسم افتتاح مدرسه هندبال از خانواده شهید ورزشکار شهید قنبری و پیشکسوت هندبال شهرستان نکا  تجلیل به عمل آمد.
 
افتتاح نخستین مدرسه هندبال مقاومت بسیج کشور در نکا + تصاویر
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها