خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه به مناسبت هفته بسیج در استان گلستان اظهار کرد: هر سالی که از عمر این شجره طیبه می گذرد شاهد رشد و نمو بیشتر بسیج هستیم.
کد خبر: ۹۲۹۷۵۰۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛سردار علی ملک شاهکوهی در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه به مناسبت هفته بسیج در استان گلستان اظهار کرد:

هر سالی که از عمر این شجره طیبه می گذرد شاهد رشد و نمو بیشتر بسیج هستیم. اگر بسیج نبود شاید انقلاب اسلامی به این نقطه نمی رسید و امروز شاهد آن هستیم که بسیج چه در بحث سازندگی و چه در بحث بحران ها و کرونا پای کار بوده و در مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده است.

وی اذعان داشت:در طرح شهید سلیمانی نیز بسیج به کمک دانشگاه علوم پزشکی گلستان شتافته است تا بتواند زنجیره انتقال کرونا را قطع کند.بسیج در ایجاد امنیت و آرامش در بخش رضویون و پروژه های عمرانی و غیر عمرانی در سطح استان نیز خوش نام است.

فرمانده سپاه نینوا گفت:یکی دیگر از پروژه های بسیج طرح 17 رییع بود که در اجرای این طرح برای ساماندهی بازار بسیجیان به کمک دستگاه های اجرایی شتافتند تا از احتکار کالاهای ضروری مردم جلوگیری کنند. بسیج هیچ هزینه ای بر دولت تحمیل نمی کند و اقدامات بسیج در بخش های مختلف داوطلبانه و رایگان است.

 سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی اظهار کرد:در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت بسیجیان خوش درخشیدند و برخی از بسیجیان در حال حاضر از بخش های مرزی کشور دفاع می کنند. ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط سازمان بسیج ورزشکاران و سازمان بسیج دانش آموزی و با همکاری دستگاه های اجرایی تهیه و امروز بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده توزیع می شود.

این مقام مسئول در پایان گفت:همچنین امروز به مناسب هفته بسیج، بسیج حقوقدانان برای آزادسازی زندانیان معسر و کسانی که جرائم غیرعمد مالی داشتند اقدام کردند. تا کنون در هفت مرحله حدود ۲۷۶ هزار بسته معشیتی با مشارک همه دستگاه های اجرایی، خیران و پایگاه بسیج گلستان تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده توزیع شد و این روند تا ریشه کنی ویروس کرونا تداوم دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها