در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صورت گرفت

برگزاری نشست نهضت روشنگری در زاهدان

نشست نهضت روشنگری با موضوع نفوذ استکبار جهانی در انقلاب اسلامی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۵۱۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص)  زاهدان  گفت: در آستانه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین نشست نهضت روشنگری با موضوع نفوذ استکبار جهانی در انقلاب اسلامی نهضت روشنگری توسط پایگاه موسی کلیم الله مسجد موسی کلیم الله با حضور فرمانده و اعضای شورای پایگاه تشکیل شد.

سرهنگ پاسدار جواد علیدادی افزود: نشست مذکور با اشاره به موضوع نفوذ استکبار جهانی در انقلاب اسلامی بود که هادی سیاسی دعوت شده بصیرت را لازمه تشخیص راه درست در زمان غبار فتنه‌ها دانستند و یادآور شدند دشمنان از راه‌های مختلفی برای نفوذ استفاده می‌کند که نمونه‌ای از آن پیگیری تغییر در باور‌های دینی و انقلابی مردم و نفوذ در بین مسئولین نظام می‌باشد.

وی بیان کرد: راه مبارزه با نفوذ دشمنان را بصیرت و آگاهی مردم و مسئولان نظام دانستند و بر لزوم هوشیاری مردم و اهتمام جدی در پیشبرد اهداف نظام تاکید کردند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: برگزاری جلسه‌ی تعامل فرمانده حوزه نبی اکرم (ص)، فرمانده گردان ۴۰۰ بیت المقدس و فرماندهی کلانتری ۱۹ نیروی انتظامی که در محل کلانتری ۱۹ نیروی انتظامی برگزار شد از دیگر برنامه‌های روز بسیج در حوزه نبی اکرم (ص) بوده است.
ارسال نظرات