تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی از برکات و الطاف جلیله خداوند متعال است.
کد خبر: ۹۲۹۷۵۹۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از زاهدان ،مدیر بسیج جامعه زنان  سپاه سلمان گفت: در ششمین روز از هفته بسیج با شعار بسیج، نیروی مقاومت ملت ایران گفت: 5 آذر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، روحیه انقلابی بسیجیان در دوران انقلاب بسیاری از گره‌ها و مشکلات را باز کرد و  پیشرفت های زیادی را از آن خود کرده است.
 
آذر کیخا  با تاکید بر این که بسیج به معنی بیداری و سازمان دهی، یاری رساندن  است افزود: استکبار جهانی تحریم ها و مشکلات اقتصادی فراوانی را بر ملت ایران تحمیل کرده، اما تفکر بسیجی بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرده است.


 وی درادامه تصریح کرد: در حقیقت تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی از برکات و الطاف جلیله خداوند متعال است و به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای دولتی و مردمی کشور از ظرفیت‌های زیادی برای حضور در عرصه‌های مختلف برخوردار بوده است.
 
این مسئول ادامه داد: محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته کشور یکی از تاکیدات امام خمینی (ره) بود که در حال حاضر بسیج این نقش را برعهده گرفته و فعالیت های زیادی را در این زمینه انجام داده است.
 
 وی در  پایان خاطرنشان کرد: تفکر بسیج، حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌ها تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیجیان نیز در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

ارسال نظرات