در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صورت گرفت

برگزاری میز خدمت در شیرآباد زاهدان

با حضور کلیه مدیران ادارات به ریاست معاون عمرانی استاندار میز خدمت توسط پایگاه مقاومت شهید قواصی حوزه مالک اشتر در منطقه شیرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۵۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر زاهدان گفت: در آستانه پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین میز خدمت توسط پایگاه مقاومت شهید قواصی حوزه مالک اشتر در منطقه شیرآباد زاهدان به منظور حل مشکلات منطقه و با حضور کلیه مدیران ادارات به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد .

سرگرد پاسدار قویدل حیدری افزود َ: در این نشست برادر بسیجی سیدی براهویی مدیر محله اسلامی شیرآباد به نمایندگی از مردم محله شیرآباد زاهدان مسائل و مشکلات و معضلات اجتماعی، فرهنگی را مطرح کرد که مسئولان نیز پاسخ لازم به پرشش‌های ایشان ارائه کردند و قول مساعد در جهت رفع مشکلات دادند.

ضمنا در این نشست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید قواصی با اشاره به مشکلات محله از جمله نامناسب بودن معابر، عدم جمع آوری به موقع زباله‌ها، عدم روشنایی مناسب معابر، مشکل کمبود کپسول گاز بخصوص در فصل سرما از مسؤلین در این خصوص مطالبه گری نمود.

لازم به ذکر است که برگزاری این میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک مسؤلان با مردم وپاسخگویی و ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع و یا کاهش آن‌ها برگزار گردیده است.
ارسال نظرات