نشست صمیمی جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان عرضه جهاد و شهادت با سردار برخوری فرمانده تیپ سیرجان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت برگزار شد
کد خبر: ۹۲۹۷۶۶۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
‍ نشست صمیمی جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با سردار برخوری فرمانده تیپ صاحب الزمان (عج) و جناب سرهنگ بهروز فرمانده سپاه جیرفت برگزار شد


جناب سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سپاه شهرستان جیرفت در دیدار پیشکسوتان جهاد و شهادت در ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز تشکیل بسیج گفت:: تشکیل بسیج ثمره آن شهدا هستند، تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات امام (ره) بود، همه ما به بسیج افتخار می‌کنیم در هر برهه از زمان نیاز باشد نیروی بسیج حضور پیدا می‌کند و تمامی فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.


فرمانده سپاه جیرفت عزت، اقتدار و آرامش فعلی مملکت را مرهون ایثار، گذشت و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان دانست و یادآور شد؛ باید قدردان این عزیزان باشیم چرا که اگر این ایثار‌ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمیشد و امروز به این پیشرفت، عزت و سربلندی دست نمی‌یافتیم.

سرهنگ بهروز بیان نمود: پیشکسوتان دفاع مقدس بعد از شهداء سپاه دوم هستند، سازمان و تشکیلات افتخارش به شما فرماندهان و پیشکسوتان است.

در ادامه سردار برخوری در این جلسه گفت:: تیپ تکاور صاحب الزمان (عج) به عنوان تیپ نمونه معرفی شد و این افتخار بزرگ نصیب ما شد که چندین بار با مقام معظم رهبری دیدار نماییم، موفقیت ما در تیپ از تجربیات شما بزرگواران بوده است.

سردار برخوری بیان نمودند: بسیجیان طرح امنیت نیاز ما بود امروز نیروی‌های بسیجی دیده بان‌های ما در مرز هستند.

فرمانده تیپ صاحب الزمان (عج) گفت: لشکر پیشکسوتان نعمتی است که به منظور تبیین وتبلیغ فرهنگ دفاع مقدس وعملیاتی کردن مکتب حاج قاسم تشکیل شده است، نام سردار سلیمانی هیچ زمان از قلب ما خارج نمی‌شود.


در این نشست برنامه‌های لازم جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های یادگاران هشت سال دفاع مقدس در راستای پیشبرد و تحقق بهتر برنامه‌ها و ماموریت‌های این نهاد انقلابی مورد بررسی  قرار گرفت.
ارسال نظرات