آرزو یوسفی

بسیج مظهر همه صفات نیک و ویژگی های پسندیده است

امام جمعه آشخانه گفت: بسیج مظهر همه صفات نیک و ویژگی های پسندیده است.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۶۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام احمد زاده، امام جمعه شهرستان مانه وسملقان در دیدار با فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان  و جمعی از بسیجیان شهرستان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) ، بسیج را مظهر همه صفات نیک و ویژگی های پسندیده برشمرد.

امام جمعه شهرستان مانه وسملقان به تبیین ویژگی های بسیج از منظر مقام معظم رهبری مد ظله العالی پرداخت .

وی سیاسی بودن ، مجاهد و دارای انضباط بودن ، متدین و متعبد بودن ، با بصیرت بودن ، طرفدار علم بودن ، متخلق به اخلاق الهی بودن ، اهل جذب حداکثری و غیور بودن بدون تسامح در اصول را از ویژگی های این نهاد مردمی برشمرد و افزود: بسیاری از فضیلت های انسانی انقلاب در نهادی به نام بسیج تجلی یافت .

حجت الاسلام احمد زاده مردمی بودن ، مکتبی بودن ، آماده جهاد در همه میدان ها بودن ، امید داشتن و امید آفرینی و ایثار و از خود گذشتگی را از دیگر صفات برگزیده بسیج عنوان کرد و تفکر بسیجی را راه گشای بسیاری از مشکلات برشمرد و گفت : تفکر بسیجی عامل تداوم انقلاب و کلید برون رفت از مشکلات است .

وی همچنین ادامه داد هرجایی که تفکر بسیجی داشتیم پیشرفت کرده ایم و هرجایی نگاه ما به بیگانگان بود عقب مانده ایم .

در ادامه سرهنگ سعید وطن دوست، فرمانده ناحیه بسیج شهرستان مانه وسملقان گفت :حضور بسیج در مسئله مقابله با کرونا و کمک های مومنانه را نمونه بارز ویژگی بسیج دانست وبسیج رادر سایر عرصه های کشور هم هرجایی که نیاز به حضور بسیج بوده این نهاد الهی بی درنگ به میدان آمده و خدمت رسانی کرده است.

وی در پایان تکریم بسیج و بسیجیان را در زمره عبادات الهی برشمرد و از خداوند منان برای همه ی مجاهدان راه حق توفیق و پیروزی مسئلت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار