دیدار سرپرست بخشداری مرکزی ری با فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)

به مناسبت هفته بسیج سرپرست بخشداری مرکزی ری با حضور در سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با فرمانده این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۷۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹

به گزارش روابط عمومی بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی ری، آمنه شب کوکا سرپرست بخشداری در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفین اظهار داشت: امنیت کشور مرهون تلاش های شبانه روزی و مخلصانه سپاه عزیز و بسیجیان مخلص می باشد.

وی در ادامه گفت: با روحیه بسیجی که در مسوولان اجرایی شهرستان ری وجود دارد شاهد خدمت رسانی جهادی و پرتلاش به مردم غیور شهرستان ری در تمام زمینه ها هستیم .

 سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع)شهرری نیز در این دیدار اظهار داشت: بخش مرکزی ری دارای ظرفیت های والای فرهنگی و اجتماعی است که شایسته است با تلاش بیشتر و با حفظ روحیه بسیجی به مردم این بخش خدمت رسانی کرد.

سرهنگ قنبری با اشاره به آغاز طرح حاج قاسم سلیمانی برای تشخیص سریع کرونا در شهرستان ری گفت: امید داریم ان شاءالله این طرح از روز دوشنبه و با استفاده از 600 نیروی بسیج و سپاه و همچنین استفاده از ظرفیت فرمانداری و بخشداری ها در قالب 60 تیم ده نفره با حضور در محله های شهرستان ری آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات