طرح مسکن محرومین به مناسبت هفته بسیج باحضور فرمانده سپاه سلمان در زاهدان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۷۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده سپاه ناحیه زاهدان در ششمین روز از هفته بسیج که با عنوان "بسیج، نیروی مقاومت ملت ایران" نامگذاری شده است گفت: بسیج افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی را در دستور کار خود قرار داد.


خدارحم سارانی افزود: در این مراسم پنج خانه محرومین، یک خانه عالم و یک باب مدرسه به همت گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تکمیل و از آنها   بهره برداری  شد.

رئیس بسیج سازندگی استان در ادامه افزود: چندین پروژه اقتصادمقاومتی که شامل کارگاه پرورش قارچ ، کارگاه صنایع تبدیلی، پرورش ماهی، تولید ادویه، پرورش ماکیان وطیور، کارگاه تولید چیپس ، کلوچه ، .پرورش مرغ بومی، بوقلمون وشترمرغ است  که در نقاط مختلف استان به بهره برداری رسید.

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری ادامه داد:پروژه های اجرایی شده در قالب افتتاح مدرسه، مسکن مددجویان و سیل زدگان و کمیته امداد، سیل بندهای حفاظتی بوده است.

وی درادامه تصریح کرد: این پروژه ها که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و نهصد میلیون تومان به بهره برداری رسید شامل مدرسه، خانه عالم ، مسکن محرومین ، 6باب مسجد، پروژه های آبرسانی روستایی، چاه کشاورزی ، سیل بند می باشد.

ارسال نظرات