خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات و کارمندان از برگزاری 55 عنوان برنامه هفته بسیج در خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۹۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج ادارات و کارمندان خراسان شمالی از برگزاری 55 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: برگزاری میز خدمت عمومی و تخصصی در 20 نقطه از استان و اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم، تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی و بهداشتی ، حضور بسیجیان در پایگاه انتقال خون، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، تشکیل گرده جهادی برای ضد عفونی ادارات مساجد، حسینه، ایستگاه های اتوبوس... همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در ضمینه نظارت در ادارات برای رعایت پروتکل های بهداشتی، تجلیل از بسیجان نمونه در ادارات، برگزاری نمایشگاه عکس در ادارات، و تهیه لوزام تحریر برای دانش آموز نیازمند بخشی از برنامه های شاخص پیش بینی شده در این شهرستان است.

 

سرهنگ خادمی از برگزاری 55 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در خراسان شمالی خبر داد و گفت: اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم، تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی، در بین نیازمندان بخشی از برنامه های شاخص پیش بینی شده در این استان است.

 

وی اظهار داشت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی، فرهنگ خدمت رسانی به محرومان و مظلومان است.


خادمی  با بیان اینکه بسیج از ابتدای راه اندازی اش تاکنون همواره در عرصه های مختلف پای کار بوده است، گفت: امروز نیز بسیج برای مقابله با ویروس کرونا با تمام قوا به میدان آمده است و در عرصه های تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر و خیابانها، کمک به پرسنل بهداشت و درمان، اجرای محدودیت ها و آموزش به مردم خدمت‌رسانی داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها