به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت؛

تقدیر رئیس کل دادگستری استان مرکزی از فرمانده سپاه روح الله

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از فرمانده سپاه روح الله به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۷۷۱۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در نشست صمیمی با فرمانده سپاه روح الله و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: تقارن هفته بسیج با میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) یک امر مبارک است و اینکه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری همواره خود را بسیجی می دانند نشان از عمق و عظمت تفکر بسیج است.

موسوی اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ و تفکر ارزشمند در انقلاب اسلامی است که در طول ۴۱ سال عمر با برکت خود همواره برای نظام اسلامی و ملت ایران افتخار آفریده و موجب سربلندی و عزت شده است.

وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی در کشور بوده و به خوبی کارآمدی و عظمت خود را نشان داده و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی در همه ابعاد نیازمند تفکر عمیق بسیج هستیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گقت: طنین انداز شدن روحیه بسیجی در مدیریت کشور و در تمامی عرصه های موجود قطعا آثار و برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت و همه باید تلاش کنیم این فرهنگ ارزشمند در کشور حاکم باشد.

موسوی با اشاره به اینکه امروز نیازمند شناخت و شناساندن تفکر عظیم بسیج هستیم و باید برای این کار مهم تمام تلاشمان را به کار گیریم افزود: خوشبختانه بسیج در طی این سالها نشان داده با به کارگیری عزم و اراده قوی می توانیم در همه ابعاد روی پای خود بایستیم که این نشان از گستردگی و قابلیت تفکر بسیج دارد.

وی ادامه داد: روحیه بسیجی همواره در فرماندهان نیروهای مسلح ما وجود داشته و خوشبختانه در استان مرکزی فرماندهی سپاه از این روحیه بسیجی به خوبی برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: دفاع فرمانده سپاه از ارزش های اسلام و انقلاب و مواضع انقلابی ایشان در طول این سال ها همواره قابل تقدیر است.

در پایان این دیدار به مناسبت هفته بسیج حجت الاسلام موسوی به پاس زحمات ها و اقدامات جهادی فرمانده سپاه روح الله لوح تقدیری به ایشان اهدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات