خبرهای داغ:
رسول مظاهری
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بسیج در طرح «حافظان سلامت محلات» نقش حمایتی و آموزشی دارد و برای قرنطینه افراد فاقد شرایط کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۲۹۷۷۱۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرگزرای بسیج از اصفهان،سردار مجتبی فدا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه قرارگاه طرح «حافظان سلامت در محلات» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دستور کار است، اظهار داشت: در این طرح بسیج کار آموزشی، ایجابی، اغنایی و توجیهی کار می‌کند و اصلاً کار سلبی و برخوردی را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه طرح «حافظان سلامت در محلات» برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی و با محوریت این دانشگاه برای بیماریابی و شناسایی بیماران، شناسایی مرتبطان با بیماران و شناسایی افراد دارای بیماری زمینه‌ای است، ابراز داشت: چنانچه در این طرح بیماران دارای بیماری سخت شناسایی شود، همه مشخصات آن‌ها دریافت و پیگیری وضعیت سلامت آنها به صورت مستمر انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه خواهران و برادران بسیجی با استفاده از کاور و کارت مخصوص و باداشتن فرم ۹ سوالی به درب منازل مراجعه و طرح غربالگری را اجرایی می‌کنند، اضافه کرد: همچنین برای آموزش خانواده‌ها جزوه‌هایی آماده شده که توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین در این طرح چنانچه بیماری شناسایی شود که امکان قرنطینه ندارد وی را به مراکز متمرکز راهنمایی خواهیم کرد.

سردار فدا با بیان اینکه نظارت بر روند اجرای محدودیت‌های اعمال شده از دیگر وظایف بسیج در مدیریت بیماری کرونا است، ابراز داشت: توزیع لوازم بهداشتی، ماسک و لوازم ضد عفونی کننده در کنار بسته‌های معیشتی در قالب کمک مومنانه همچنان در دستور کار سپاه استان قرار دارد.

مشارکت ۳۰ هزار نیروی مردمی در طرح «حافظان سلامت محلات» اصفهان

وی با بیان اینکه در طرح «حافظان سلامت در محلات» از ۳۰ هزار نفر نیروی مردمی استفاده خواهیم کرد، افزود: این افراد از همه اقشار جامعه و بسیجیان خواهند بود و بیشتر از معتمدان خود محلات خواهند بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه آزادی ۵۳ زندانی جرایم غیرعمد و اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند از اقدامات صورت گرفته در هفته بسیج بوده است، ادامه داد: ۵۳ پروژه نیز در قالب کمک مومنانه برای محرومیت زدایی در استان اصفهان اجرایی شده است.

وی ساخت منازل، مدارس، آبرسانی به روستاها و مناطق محروم و بهسازی، مرمت و لوله کشی شبکه آبرسانی سطح استان اصفهان با همکاری شرکت آب و فاضلاب را از دیگر اقدامات در دستور کار سپاه صاحب‌الزمان (عج) اعلام کرد و گفت: برای اشتغال زایی نیز طرح‌های ویژه‌ای را در دستور کار داریم.

راه‌اندازی مرکز جامع مدیریت توزیع تولیدات مشاغل خانگی و خرد در استان اصفهان

سردار فدا با اشاره به راه‌اندازی مرکز جامع مدیریت توزیع تولیدات مشاغل خانگی و خرد در استان اصفهان نیز گفت: در این فروشگاه قرار است محصولات و تولیدات خانگی در قالب اقتصاد مقاومتی به فروش برسد.

وی اضافه کرد: همه محصولات در این فروشگاه دارای کد بهداشتی و برندسازی شده و با قیمت مناسب به منظور کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و افزایش و رونق تولید، جهش تولید و ظرفیت سازی برای اشتغال و توسعه اشتغال خانگی عرضه می‌شود.

ارسال نظرات