فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خبرداد:

افتتاح 114 پروژه محرومیت زدایی در استان سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان استان گفت : در هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین 114 پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی دراستان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۷۴۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از افتخارات بسیج در سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی، افتتاح ۱۱۴ پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی است.

وی عنوان کرد: این پروژه‌ها در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی و با هدف کمک به محرومین و اقشار آسیب پذیر جامعه به بهره برداری رسیده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: این پروژه‌ها که با اعتبار چهار میلیارد و هشتصد و شصت میلیون تومان افتتاح شده است، شامل مدارس، مسکن محرومین و سیل زدگان، مرمت و تکمیل مساجد و حسینیه ها، ساخت خانه عالم است.

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری بیان کرد: بسیج سازندگی در راستای تحقق شعار جهش تولید نیز گام‌های مهمی برداشته است که افتتاح پروژه‌های پرورش مرغ و طیور و آبزیان، احداث کارگاه‌های قالی بافی، صنایع تبدیلی و کارگاه‌های تولید مواد غذایی از جمله‌ی این پروژه‌ها است.

وی در پایان عنوان کرد: ان شالله در آینده‌ای نزدیک شاهد ثمرات و برکات این پروژه‌ها در زندگی مردم خواهیم بود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات