به مناسبت هفته بسیج انجام شد:

توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان محله امام زاده یحیی (ع)

با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران، تعداد هزار و ۳۱۰ بسته معیشتی و بهداشتی به نیازمندان محله امام زاده یحیی در منطقه ۱۲ تهران به مناسبت هفته بسیج توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۷۸۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛در مراسمی به مناسبت هفته بسیج، با حضور سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران ، تعداد هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و۱۱۰ بسته بهداشتی و ۲۲۰ جفت کفش میان نیازمندان محله امام زاده یحیی (ع)و مرکز نیکوکاری هلال اخضر واقع در منطقه ۱۲ تهران توزیع شد.
سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این مراسم که توسط مرکز نیکوکاری امام زاده یحیی (ع)  در مسجد امام زاده یحیی(ع) برگزار شد،ضمن تقدیر از نیکوکاران و دستگاه های اجرایی، گفت: نیکوکاران و نهادهای مختلف زحمت می کشند تا در کنار هم با هم افزایی بتوانیم زندگی مناسبی برای نیازمندان فراهم کنیم .
وی با بیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های نیازمند است، افزود: نتیجه ارائه همه خدمات در حوزه‌های مختلف کمیته امداد از جمله اشتغال‌زایی، مسکن، امور فرهنگی و … خوداتکایی و توانمندی خانواده‌های تحت حمایت است.
شایسته ذکر است: امامزاده یحیی نام بقعه ابوالقاسم عزالدین یحیی است که در کوچه‌ای به همین نام در محله‌ای حدفاصل شرقی-غربی خیابان ری و خیابان سیروس (مصطفی خمینی فعلی) و شمالی-جنوبی امیرکبیر به ۱۵ خرداد (بوذرجمهری) واقع شده‌است. این محله بخشی از محدوده بزرگ عودلاجان قدیم تهران است که از خیابان ناصرخسرو تا خیابان ری امتداد داشت.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات