امام جمعه مهریز:

هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش هاست

حجت الاسلام محی الدینی: هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برای حفظ این ارزش‌ها خون‌های پاکی نثار شده است.
کد خبر: ۹۲۹۷۸۰۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز در دیدار فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شهرستان در سالروز تشکیل بسیج بیان داشت: هفته بسیج را باید گرامی داشت، چون هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برای حفظ این ارزش‌ها خون‌های پاکی نثار شده است.
حجت الاسلام محی الدینی افزود: بسیجیان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در کنار زحمات کادر درمان بسیار خوش درخشیدند که جای قدردانی است.
حجت الاسلام محی الدینی بسیج را بدنه فعال جامعه دانست و تصریح نمود: بسیج مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و از همه اقشار می‌توانند در بسیج فعالیت کنند و هر جایی که نیاز به حضور باشد بسیج حاضر است و به نوعی آحاد جامعه ما بسیجی هستند.
وی گفت: از علل موفقیت بسیج تفکر بسیجی است که رهبر معظم انقلاب بار‌ها مسئولین را به داشتن این نوع روحیه و تفکر توصیه نموده اند و مشکلات اقتصادی با این تفکر و روحیه قابل حل خواهد بود که متاسفانه برخی در کشور منجی مشکلات را آمریکا و اروپا می‌دانند و این خلاف نظر رهبری و منش بسیج است.
امام جمعه مهریز از دیگر عوامل موفقیت بسیج را مردمی بودن، اخلاص در عمل، تکلیف گرایی، ولایت پذیری و ولایت مداری و دغدغه مندی و مسئولیت پذیر بودن برشمرد و بیان داشت: این خصوصیات باید در تمام مسئولین و ارگان‌ها ساری و جاری باشد تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و عاری از مشکل داشته باشیم.
حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مهریز نیز بیان داشت: بسیج نیروی مردمی است که در تمامی مشکلات بدون هیچ چشم داشتی وارد عرصه شده و با مدد الهی کار را پیش برده است.
وی عنوان کرد: بسیج بهترین نمود از کار جبهه‌ای در کشور است که از همه جناح‌ها و احزاب برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن فعالیت می‌کنند.
در این دیدار سرهنگ فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گزارشی از برنامه‌های اجرایی درهفته بسیج از قبیل: رزمایش کمک مومنانه، تامین جهیزیه برای تعدادی خانواده نیازمند، غبارروبی گلزار شهداو... ارائه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار