فرمانده واحد خواهران قرارگاه ثامن الائمه گفت: فلسفه تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی ایران رسیدن به قوت، قدرت و اقتدار است
کد خبر: ۹۲۹۷۸۱۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
زهرا فخار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج سمنان در خصوص برنامه‌های هفته بسیج ضمن گرامیداشت این ایام اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج قرارگاه ثامن الائمه (واحد خواهران) شامل تهیه پوستر طبق روز شمار و انتشاردر فضای مجازی ۲-مسابقه کتابخوانی سلام بربسیج با مشارکت پایگاه زینب کبری س. ۳-تهیه نماهنگ پنج مورد در رابطه با هفته بسیج مشترک با پایگاه نورالزهرا ۴-تقدیر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بود
وی در ادامه با اشاره بر اینکه بسیج سراسر اخلاص و معنویت است گفت: بسیجیان جوان و نوجوان امروز از نسل شهدایی هستند که جان بر کف جنگیدند و خون خود را نثار اسلام کردند؛ بنابراین دشمنان بدانند و بشنوند که این جوانان و نوجوانان هیچ گاه اجازه نمی‌دهند دستان نجس آن‌ها به ذره‌ای از خاک این سرزمین برسد.
وی افزود: اصولاً از منظر قرآن کریم جامعه‌ای که ذلیل و ضعیف است جامعه اسلامی نیست، بنابراین فلسفه تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی ایران رسیدن به قوت، قدرت و اقتدار است.
فخار تصریح کرد: امروز نیرو‌های انقلابی گرد هم جمع شده اند و با تشکیل شبکه‌ای قوی در مسیر تحقق ارزش‌های الهی مقتدر، منسجم و سازمان دهی شده حرکت می‌کنند؛ بنابراین بسیج نه تنها در ایران بلکه در کشور‌های اسلامی و منطقه شکل خاص خود را پیدا کرده طوری که اگر در گذشته نیروی مقاومت انقلاب اسلامی داشتیم امروز نیروی مقاومت ملل اسلامی داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها