به مناسبت روز بسیج:

تقدیر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد از فرمانده ناحیه

علیرضا نقوی شهردار میبد به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر میبد و معاونین خود با حضور در قرار گاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز بسیج را به سرهنگ مصطفی بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۲۹۷۸۲۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، علیرضا نقوی شهردار میبد به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر میبد و معاونین خود با حضور در قرار گاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز بسیج را به سرهنگ مصطفی بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد تبریک گفتند.
نقوی ضمن تبریک روز بسیج، از زحمات و پیگیری‌های نیرو‌های بسیج تشکر کرد و افزود: نیرو‌های بسیج با حضور مقتدرانه خود در شرایط حساس کشور در مواجهه با  ویروس منحوس کرونا، با توانمندی‌های مدیریتی و آینده نگری، همچون گذشته در کنار سایر مسئولین شهرستان و شهروندان خوبی میبد، در حال خدمت رسانی هستند.
سرهنگ بهشتی از آماده سازی بیش از ۲۵۰۰ بسته حمایتی خبر داد و عنوان کرد: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مورد بسیج فرمودند: "بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است" و در این شرایط که معیشت مردم با توجه به مواجه با بیماری کویید ۱۹ دچار بحران شده است، بسیج به همت خیرین در حال آماده سازی قریب به ۲۵۰۰ بسته معیشتی می‌باشد.
در ادامه سرهنگ بهشتی از شهردار میبد تشکر کرد و افزود: باتوجه به اهتمام ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد به مباحث فرهنگی اجتماعی در کنار سایر مسئولیت‌ها و فعالیت‌های حوزه‌های عمرانی و خدمات رسانی، دغدغه بسیج در این امر را کاسته و ما می‌توانیم با خیالی آسوده به کمک و امدادرسانی به نیازمندان می‌پردازیم.
در انتهای این بازدید نقوی به پاس قدردانی از خدمات و زحمات سرهنگ بهشتی و به مناسبت سالروز جهانی شدن میبد، قاب زیلو به وی اهدا کرد.
ارسال نظرات