معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان گفت: جلساتی با معاونین و مسؤلین واحدهای مختلف سپاه تأکید شد که زندانیان استان به عنوان پایلوت و جامعه ی هدف مستحق همه کمکهای این نهاد انقلابی شوند..
کد خبر: ۹۲۹۷۸۴۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, در دیدار مدیرکل زندانهای کهگیلویه وبویر احمد با سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان و سرهنگ پاسدار حجت الله عباسی  معاون اجتماعی سپاه  فتح بر لزوم همکاری فی مابین و کمک های اجتماعی، فرهنگی ، پزشکی و هرگونه معاضدت مؤمنانه تأکید شد.

منصور بیژنی در این جلسه با تبریک هفته بسیج و با بیان اینکه در همه عرصه ها بسیج به عنوان یک نیروی کار آمد همیشه در صحنه بوده است عنوان کرد: امروز سپاه و بسیج با توان و کارآمدی بالا به عنوان یک بازوی توانمند در کمک به زندانهای کشور در همه زمینه ها پرشورتر از همیشه در میدان عمل است تا جائیکه در هفته بسیج توانسته است ۱۰۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را در زندان های مختلف کشور آزاد کند.

وی گفت: زندانهای نظام اسلامی ما بر پایه تغییر رفتار و باز اجتماعی شدن افراد به خطا رفته و برنامه های اصلاحی و تربیتی است که اگر اقدامات تربیتی بر پایه ی آموزه های دینی در زندانها جاری و ساری نباشد زندانیان با آسیب های بیشتر همراه با عقده های درونی وارد جامعه می شوند که الحمدلله با برنامه ریزی های مدون و اصولی در زندان های استان با اصل توجه به کرامت انسانی زندانیان بر پایه ی برنامه های تربیتی شاهد نتایج خوب و اثر بخشی در تغییر رفتار آنان می باشیم.

این مقام ارشد زندان های استان افزود: زندانیان محصول همه جامعه است لذا سازمان زندان ها به تنهایی نمی توتند بار مسؤلیت نگهداری و امور تربیتی، رفاهی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و... را بعهده بگیرد لیکن این مسؤلیت خطیر به همراهی و همگامی دیگر دستگاهها و نهادها امکان پذیر است.

بیژنی خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه می توانند در قالب گروههای جهادی در زمینه های مورد نظر و نیاز زندان ها کمک کار و یاری گر ما باشند.

سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان با بیان اینکه فرماندهی سپاه فتح استان بر این عقیده است که زندانیان به عنوان یکی از جامعه های هدف سپاه واقع شوند اظهار داشت: با جلساتی با معاونین و مسؤلین واحدهای مختلف سپاه تأکید شد که زندانیان استان به عنوان پایلوت و جامعه ی هدف مستحق همه کمکهای این نهاد انقلابی شوند.

وی اظهار داشت: ما در زمنیه های اعزام گروههای جهادی اعم از پزشکی، فرهنگی ، اجتماعی و... به زندان ها و همچنین کمک های  مؤمنانه به خانواده های نیازمند زندانی اهتمام جدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات