خبرهای داغ:

پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به توانخواهان شاهرودی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: کمک هزینه ایاب و ذهاب به توانخواهان واجد شرایط تحت حمایت بهزیستی پرداخت شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۹۱۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به توانخواهان شاهرودیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسعود جهانسیر در تصریح شرایط بحرانی جامعه بیان کرد: فضیلت دستگیری از نیازمندان و دردمندان در منابع دینی و آموزه‌های اسلامی ما درج شده است و سازمان بهزیستی در همین راستا و با همین اهداف سعی می‌کند تا حد توان در رفع مسائل و مشکلات مددجویان تحت حمایت قدم‌های موثری بردارد.
وی افزود: دسترسی معلولین به خدمات در برخی موارد بدون تدابیر و تمهیدات لازم مانند تدارک ابزارها، فضا و ایاب و ذهاب ممکن نیست و ارائه کمک‌های کمک‌های مالی جهت حمایت از خانواده‌های دارای معلول به منظور برخورداری از خدمات مورد نیاز بسیار حائز اهمیت است.
جهانسیر ادامه داد: اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به منظور دسترسی آسان توانخواهان به خدمات آموزشی و تخصصی مراکز، حمایت از خانواده‌ها جهت تشویق آن‌ها به حضور فرزندان توانخواه در مراکز و حمایت از مراکز روزانه در جهت ارتقاء کیفیت خدمات نسبت به فراهم کردن فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تأمین حقوق افراد معلول و خدمات توانبخشی، حمایتی، آموزشی و حرفه‎آموزی مورد نیاز معلولان و خانواده‌های آنان تلاش می‌کند که پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به افراد واجد شرایط بخشی از خدمات سازمان بهزیستی می‌باشد.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اشاره به ضرورت پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به توانخواهان واجد شرایط اظهار داشت:در شش ماه ابتدای سال جاری مبلغ ۱۴۵ میلیون ریال کمک هزینه ایاب و ذهاب به ۶۹ توانخواه پرداخت شده است.
معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود یاد آور شد:پرداخت این کمک مانعی برای سایر پرداخت‌های مستمر و غیرمستمر به توانخواهان گرامی نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها