فرمانده پایگاه حضرت زینب(س) شهرستان سرخه گفت: در جامعه امروز مردم باید ولایت مدار باشند تا بتوانند با تهاجمات رسانه ای دشمن مقابله کنند.
کد خبر: ۹۲۹۷۹۵۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

همزمان با هفته بسیج طاهره فیض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه با بیان اینکه بسیج بعنوان یک نهاد مردمی و برای خدمت به مردم ایجاد شده است؛ اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج عبارت است از تشکیلاتی که در آن افراد متفرق و تنها به یک مجموعه عظیم، منسجم، آگاه، متعهد، بصیر و بینای به مسائل کشور و نیاز ملت تبدیل می شوند. مجموعه ای که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار می کند.

وی تصریح کرد: ولایت مداری، ظلم ستیزی، عدالت خواهی و شهادت طلبی از تفکرات بسیجی است و قطعاً مکتب ما تا دو بال سرخه و سبز را داشته باشد شکست ناپذیر است.

فرمانده پایگاه حضرت زینب(س) شهرستان سرخه با بیان اینکه در جامعه امروز مردم باید ولایت مدار باشند تا بتوانند با تهاجمات رسانه ای دشمن مقابله کنند؛ افزود: لازم است مردم پشت ولی فقیه خویش حرکت کرده و پیرو ولی زمان خویش باشند. شهدا وظیفه خود را خوب شناخته و بعد از تشخیص وظیفه به نحو احسن به آن عمل کرده بودند. وظیفه آن‌ها در آن زمان دفاع از این سرزمین مقدس و اطاعت از ولی امر زمان، امام عظیم الشان بوده است.

فیض با اشاره به نقش موثر بسیجیان در مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: اکنون روحیه فداکاری، ایثار و جهادی در افراد جامعه و کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت در مبارزه با این ویروس منحوس به عینه مشهود است، که اگر نبود قطعاً نمی توانستیم تا این اندازه در مقابله با این بیماری مبارزه کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: بسیجیان جزء نخستین گروه‌هایی بودند که در میدان مبارزه با کرونا حضور پیدا کردند و با تهیه الکل و ساخت لباس و ماسک سعی کردند تا مایحتاج اولیه بهداشتی مورد نیاز کادر درمان و سپس جامعه را تامین کنند. همچنین گروه های بسیج محلات در اکیپ‌های مختلف به میان جامعه آمدند و با ضد عفونی کردن معابر و مکانهای پر تجمع، شهرداریها را این مسیر یاری کردند.

فرمانده پایگاه حضرت زینب(س) شهرستان سرخه با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست؛ خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که با حضور در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان، حماسه و افتخار آفریده است و در چهار دهه گذشته با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها، شجاعانه و دلاورانه در دفاع از کیان میهن  و جامعه اسلامی مخلصانه در صحنه حضور داشته و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها