‍ ‍ فرمانده سپاه تربت جام خبرداد:

حضور داوطلبانه بسیجیان دربخش کرونایی بیمارستان سجادیه تربت جام

فرمانده سپاه تربت جام گفت: همزمان با پنجم آذر و در راستای کمک رسانی به بیماران کرونایی و همراهی باکادر درمانی تعداد ۲۰ نفر از داوطلبان بسیجی پس از آموزش اولیه به بخش کرونا بیمارستان سجادیه تربت جام اعزام شدند.
کد خبر: ۹۲۹۸۰۴۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
سرهنگ ابوطالب جوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  افزود: بسیجیان همواره در همه عرصه‌هایی که کشور نیاز داشته به صورت جهادی و داوطلبانه با ایمان و نیت خالصانه وارد میدان شدند و خوش درخشیدند.

وی افزود:در طول سال‌هایی که از عمر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین می‌گذرد برکات این شجره طیبه بیشتر بر همگان مشخص می‌شودوبسیجیان در هرعرصه‌ای که کشور نیاز داشته حضوری موفق و شجاعانه داشته و گروه‌های جهادی در بحران‌ها با ایمان و نیت خالصانه حضور فعال دارند و حقیقتا خوش درخشیده اند.

وی تصریح کرد: بحران کرونا عرصه جدیدی برای نمایان شدن برکات حضور داوطلبانه بسیجیان در خدمت رسانی به مردم بود و همچنان این خدمت رسانی تداوم دارد.

جوان خاطر نشان کرد: ضدعفونی معابر و سطح شهر، جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه، کمک به بیماران کرونایی با حضور در بیمارستان ها، انجام کار‌های افراد قرنطینه شده و سالمندان تنها بخشی از فعالیت‌های بسیجیان در روز‌های کرونایی است.

وی یادآورشد:گروه جهادی جوانان انقلابی شهید حججی حوزه ثامن الائمه علیه السلام نمونه‌ای از جوانان مومن و با اخلاصی است که وارد عرصه کمک به بیماران کرونایی شده اند و همچنان درحال خدمت رسانی هستند.

فرمانده سپاه تربت جام ادامه داد: جوانان بسیجی حوزه ثامن الائمه علیه السلام با تشکیل گروه‌های جهادی در کنار کادر درمان در بخش کرونای بیمارستان سجادیه این شهر حضور دارند و مشغول خدمات دهی به این بیماران هستند.

گفتنی است پس از حضور بسیجیان در بخش کرونایی بیمارستان فرمانده سپاه و همراهان با تقدیم شاخه گل به کادر درمان این بخش از زحمات آنان تجلیل کردند
ارسال نظرات
پر بیننده ها