خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری:

هر کار سختی با دست توانای بسیج آسان می گردد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش بسیجیان و گروههای جهادی برای رفع مشکلات منطقه عشایری صمصامی گفت: هر کار سختی با دست توانای بسیج آسان می گردد
کد خبر: ۹۲۹۸۰۴۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

سرهنگ ایزدی در چهارمین روز هفته بسیج ضمن سرکشی از منطقه عشایری صمصامی با حضور در منطقه از روند پیشرفت پروژه آبرسانی جوی کلا بازدید نمود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی جوی کلا صمصامی به همت سپاه ناحیه عشایری، بسیج سازندگی و گروههای جهادی و مردمی در جهت مرمت و بهسازی و کانال کشی برای بهره مندی بیش از 470 هکتار از زمین های زراعی و باغات منطقه در حال انجام است.

ایزدی با اشاره به صعب العبوذر بودن منطقه برای انتقال مصالح و امکانات تاکید کرد: هر کار سختی با دست توانای بسیج آسان می گردد.

وی گفت: تا به امروز با همت و عزم انقلابی گروههای جهادی بیش از 240 متر از این جو مرمت و بازسازی شده است و از هدر رفت آب در این منطقه جلوگیری می کند.

ایزدی با اشاره به مشکلات سنتی و قدیمی و خاکی بودن این کانال گفت: با پای کارآمدن مردم منطقه و گروههای جهادی با حداقل هزینه و امکانات این جو مرمت و موجب دلگرمی کشاورزان و مردم منطقه شده است.

ارسال نظرات