در هفته بسیج صورت گرفت؛

مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی «راز پلاک سوخته» در چالوس + تصاویر

به مناسبت هفته بسیج ،مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی «کتاب راز پلاک سوخته» با مشارکت معاونت فرهنگی تبلیغات سپاه چالوس و حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (سلام الله )برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۸۰۶۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس؛ مراسم اهدای جوایز به ۵ نفر از برندگان مسابقه کتابخوانی «راز پلاک سوخته» با حضور سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ، خواهر پاسدار کُرد مسئول بسیج جامعه زنان و  مهدی سلطانیان مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه چالوس در سالن شهید آوینی شهرستان چالوس برگزار شد.
 
گفتنی است؛ کتاب «راز پلاک سوخته» دست نوشته و خاطرات شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی در قالب داستان و در ۱۲ فصل نوشته شده است. راوی داستان کتاب، خود شهید می‌باشد و ماجرای سفری که شهید به سوریه داشت و تمام اتفاقات این سفر را در دفترچه‌ای ثبت می‌کرد، بصورت روایت داستانی به رشته تحریر در آمده است. خاطراتی که در مدت ۵۴ روزه ماموریت شهید به سوریه رفته بود به قلم علی ابراهیمی گتابی نگارش شده است. این کتاب به گفته کارشناسان و صاحبنظران متقن‌ترین کتاب درباره شهدای مدافع حرم است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها