فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران سرباز در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان سرباز گفت: کارگاه تولید ماسک این حوزه نیز از ابتدای شیوع کرونا کار خود را آغاز کرده است و تا کنون با وجود گذشت یک سال در حال تولید ماسک و توزیع در سطح شهرستان است.
کد خبر: ۹۲۹۸۱۳۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

خواهر پاسدار شیما فروتن، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان سرباز در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: شهرستان سرباز با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر دارای بسیجیانی فعال و انقلابی است.

وی افزود: بسیج خواهران حدود ۱۰ سال است که در این شهر راه اندازی شده و اکنون حدود ۳۰۰۰ بسیجی دارد که توانسته اند در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های خوبی را در سطح شهرستان رقم بزنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران سرباز تاکید کرد: اقدامات حوزه در زمینه‌های فرهنگی، جهادی و محرومیت زدایی، سیاسی، اجتماعی و ... است و بسیجیان در همه این زمینه در حال اقدام هستند.

فروتن تصریح کرد: حوزه مقاومت بسیج خواهران سرباز دارای هشت گروه جهادی می‌باشد که در زمینه کمک به نیازمندان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کمک به بسته بندی خرما، بسته بندی ترشی، غرس مزارع و کمک به سالمندان از جمله فعالیت‌های این حوزه در زمینه اقدامات جهادی است.

وی تاکید کرد: کارگاه تولید ماسک این حوزه نیز از ابتدای شیوع کرونا کار خود را آغاز کرده است و تا کنون با وجود گذشت یک سال در حال تولید ماسک و توزیع در سطح شهرستان می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران سرباز ادامه داد: آموزش خانه به خانه موارد بهداشتی در جهت مقابله با کرونا و همچنین برگزاری کارگاه‌های مختلف از دیگر اقدامات حوزه در زمینه مقابله با کرونا بوده است.

فروتن تاکید کرد: مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق برگزاری کلاس‌های مختلف از جمله جریان شناسی و فرقه شناسی، کارگاه‌های مرتبط با مسئله حجاب، تولید تبلیغات محیطی در راستای ترویج مسائل فرهنگی و ... سایر اقدامات این حوزه در زمینه فرهنگی می‌باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی در سطح حوزه و پایگاه‌ها در زمینه روشنگری جامعه از اقدامات دیگر این حوزه بوده است.

وی در ادامه گفت: توزیع بسته‌های کمک معیشتی در میان نیازمندان واقعی شهرستان و همچنین خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا از دیگر برنامه‌های ما بوده است.

وی تاکید کرد: ما به عنوان بسیجیان شهرستان همواره تلاش کردیم تا بالی برای پرواز شهرستان هم در زمینه معنوی و هم دنیوی به سمت رستگاری باشیم.

فروتن در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان سرباز دارای بسیجیانی انقلابی بوده که در تمام عرصه‌های مقابله با دشمن توانسته اند خوش درخشند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات