خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی از برگزاری مراسم رونمایی از اپلیکیشن کتاب اندروید خط ماندگار با حضور جمعی از مسئولین کشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۱۷۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، «جواد اسماعیل زاده»، از برگزاری مراسم رونمایی از اپلیکیشن کتاب اندروید خط ماندگار امروز(6 آذر) با حضور جمعی از مسئولان خبر داد و گفت: این اپلیکیشن شامل کتاب زندگینامه و خاطرات شهید فیروز حمیدی زاده، گالری تصاویر و آثار خوشنویسی این شهید بزرگوار و آثار چند رسانه ای است که درباره این شهید تولید شده است.

 

مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی افزود: از موشن کمیک فاخر خط ماندگار به کارگردانی و اجرای هنرمند علی جنتی نیز رونمایی شد.

 

وی افزود: تقدیر از خانواده معزز شهید هنرمند مدافع حرم شهید "فیروز حمیدی زاده" و تقدیر از هنرمند طراح سیاه قلم "راضیه سرحدی" از برنامه های این مراسم بود.

 

مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی اظهار کرد: در حاشیه مراسم اسامی برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بخش فیلمسازان بسیجی استان اعلام و به نفرات برتر جوایز اهدا شد.

 

اسماعیل زاده گفت: بسیج هنرمندان استان خراسان شمالی رتبه سوم را در میزان تعداد آثار ارسالی به جشنواره را در بین تمام استان های کشور به همت انجمن فیلم این سازمان با مدیریت هنرمند "رضا لنگری" و اعضای انجمن کسب کرده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها