با مقایسه رفتار ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ با رفتار موسوی و کروبی در انتخابات ۸۸، اتفاقا به این نتیجه می رسیم که ترامپ با همه رذالت و خباثتی که دارد، در نهایت به قانون کشورش تن داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۲۱۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، «ابوالفضل فاتح» از اعضای ارشد ستاد میرحسین موسوی که چند روز پس از انتخابات ۸۸، ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد، در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: «نشریه متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به انتشار تصویری موهن از آقای مهندس میرحسین موسوی، نخست‌وزیر حضرت امام (ره) و دولت دوران پرافتخار دفاع مقدس کرد که بیشتر اقداماتی انفعالی و برای فرار از فشار افکار عمومی در قبال انحراف آن روزهاست».

مقایسه میرحسین با ترامپ، مردم فروشی است!

 

فاتح در ادامه نوشت: «رفتارهای اخیر، ابراز مخالفت با یک مخالف نیست که همان سیلاب دروغ و مغایر با معیارهای پذیرفته شده مذهبی، حقوقی، اخلاقی و انسانی است. رویکردی آکنده از توهین و افترا و ظلم، آن هم به شخصیتی است که در حصر به سر می‌برد و امکان دفاع از خود را ندارد و در حال حاضر نیز دوران ابتلا به بیماری کرونا را می‌گذراند. همچنین، این‌ گونه اقدامات از نظر تعلقات ملی محکوم است، زیرا یک نشریه انگلیسی‌زبان ایرانی، در برابر مخاطب خارجی خود، شخصیت هموطن خود با سوابق طولانی در انقلاب و شدیدا علاقه‌مند به سرنوشت مردم و کشور را کنار یکی از منفی‌ترین شخصیت‌های امریکایی قرار داده که نوعی مردم‌فروشی است».

این عضو ستاد میرحسین در ادامه نوشت: «این‌گونه اقدامات از منظر موازین حرفه‌ای و روزنامه‌نگاری، انحراف و غلطی فاحش و زرد، سوءاستفاده از رسانه‌ها برای یک فریبکاری آشکار است، زیرا کمترین معیارهای اطلاع‌رسانی واقع‌گرا را نداشته و خالی از حقیقت، آمیختن حق و ناحق و تحمیل دیدگاه کاملا حزبی به محتوا، با هدف دامن زدن به تنشی غیرمسوولانه است. این همان مکتب و شیوه پروپاگاندای سیاه است که نتیجه‌ای جز انحراف افکار عمومی برای جلب رضایت قدرتمندان ندارد».

عضو ارشد ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، مقایسه ترامپ و میرحسین را بی اخلاقی و فریبکاری نامیده است. وی میرحسین را نخست وزیر امام و دولت دفاع مقدس نامیده است، اما به این مسئله اشاره نمی کند که چرا در سال ۸۸ «مریم رجوی»، «عبدالمالک ریگی» و «نتانیاهو» برای میرحسین و کروبی سوت و کف و هورا کشیدند!؟ چرا میرحسین و کروبی حساب خود را از این جنایتکاران جدا نکردند!؟

با مقایسه رفتار ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ با رفتار موسوی و کروبی در انتخابات ۸۸، اتفاقا به این نتیجه می رسیم که ترامپ با همه رذالت و خباثتی که دارد، در نهایت به قانون کشورش تن داد. وی ساعاتی پس از تایید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت میشیگان تصریح کرد که روند انتقال قدرت به جو بایدن را آغاز کرده است.

ترامپ پیش از این به هوادارانش وعده داده بود که تیم وکلایش برای شکایت از تخلفات/تقلب به دادگاه عالی مراجعه خواهند کرد و درخواست بازشماری آراء در برخی ایالت ها را خواهند داد. این در حالی است که میرحسین موسوی و دیگر شکست‌خورده انتخابات ۸۸ که رقیب آراء باطله بود، حتی در برابر پیشنهاد بازشماری کل آراء انتخابات را هم نپذیرفتند و راه خیابان و براندازی را در پیش گرفتند.

یکی از فعالین رسانه ای با مقایسه ترامپ و موسوی تاکید کرد: «فاصله رای ترامپ با رقیبش بایدن (در کل ۱۵۰ میلیون رای ماخوذه) سه چهار میلیون رای، و ادعایش، پذیرفتنی تر از کسی در ایران بود که تعداد رایش در انتخاباتی ۴۰ میلیونی، ۱۱ میلیون رای با رقیب فاصله داشت. (۱۳ میلیون در برابر ۲۴.۵ میلیون رای) ».

این فعال رسانه ای در ادامه نوشت: «بر خلاف ترامپ و حامیانش در حزب جمهوری خواه، ورژن ایرانی آنها، کشور را به مدت هشت ماه تمام در کام آشوب، نا امنی و جنایت کشاندند؛ و حال آن که از خاتمی تا تاج زاده، بعد ها (بارها در محافل خصوصی) اعتراف کردند ادعای تقلب ۱۱ میلیونی، دروغ است و امکان عملی شدن ندارد».

مقایسه میرحسین با ترامپ، مردم فروشی است!

 

خیانت بزرگ تر، این بود که به گزارش مطبوعات آمریکایی مانند لس آنجلس تایمز: نمایندگان رهبران جنبش سبز پس از ناکامی در آشوب افکنی و عدم همراهی مردم، از دولت اوباما خواستند تحریم ها را علیه ایران اعمال کند؛ «اما نه به شکل تدریجی که مانند واکسن عمل کند، بلکه دفعتا و فلج کننده»!

لازم به ذکر است:مدعیان اصلاحات نه جنبه شکست در انتخابات را دارند و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات. این طیف در سال ۸۸ پس از شکست در انتخابات، با دروغ تقلب، کشور را ماهها دچار آشوب و التهاب کرد و قطعنامه ۱۹۲۹ را به مردم تحمیل کردند.

این طیف در انتخابات ۹۲ و همچنین انتخابات ۹۶ پیروز شد اما این بار هم با دروغ اختیارات محدود و با چیدن تمام تخم مرغها در سبد برجام، مرغ ۳۵ هزارتومانی و دلار ۳۲ هزارتومانی و پراید صد و چند میلیونی را به مردم تحمیل کرد.

ارسال نظرات