فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید فروغی در گفت و گو با«بسیج»؛

بسیج در همه جا و همه وقت در کنار مردم کشور پای کار است

فرمانده پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س) با اشاره به نقش آفرینی خواهران بسیجی در بیشتر عرصه ها، گفت: بسیجیان این پایگاه در هفته بسیج با همکاری خیرین 50 بسته کمک مومنانه را در مناطق محروم توزیع کردند.
کد خبر: ۹۲۹۸۳۰۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

خواهر بسیجی موحدی در گفت وگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به عملکرد پایگاه های مقاومت بسیج و  همیشه در صحنه بودن خواهران بسیجی در زمان جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی و بیولوژیکی، اظهار داشت: بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مانند همیشه در صحنه حضور داشته و با کمک خیرین توانستند 50 بسته کمک مومنانه و دو گوسفند قربانی و 150 پرس غذای گرم به نیازمندان منطقه کمک رسانی کردند.

بسیج در همه جا و همه وقت در کنار مردم کشور پای کار است

وی گفت: همچنین در هفته بسیج یک سری جهیزیه به زوج کم برخوردار تحت پوشش این پایگاه به ارزش 30 میلیون تومان اهداء شد.

خواهر بسیجی موحدی عنوان کرد: دیدار و تقدیر از مادران شهداء با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های این پایگاه می باشد، دعای خیر  مادران شهیدان پشتوانه ی تلاش و خدمت ما است.

وی تصریح کرد: بسیجیان در اجرای "طرح شهید سردار سلیمانی" با حضور در مراکز بهداشت در امر سلامت جامعه و همچنین تقدیر از مدافعان سلامت مشارکت داشتند و در این رابطه حدود 500 ماسک نیز به مردم هدیه داده شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید فروغی یادآور شد: برنامه های (برگزاری مسابقه فرهنگی، مسابقه تولید محتوا و کلیپ، نقاشی کودکان در فضای مجازی و همچنین تقدیر از اعضاء شورای پایگاه مقاومت و خواهرانی که به نحوی خادم مردم هستند) از دیگر اقدامات این پایگاه مقاومت بسیج می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها