فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد:
فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت:در طول هفته بسیح 213 عنوان برنامه با همت پاسداران و بسیجیان در سطح شهرستان های راسک و سرباز اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۹۸۳۲۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک اظهار داشت: هفته بسیج هرساله مملو از خیرات و برکات مختلفی است که به بهانه این ایام عزیز روزی ما می‌شود.

وی افزود: در هفته بسیج امسال پاسداران و بسیجیان ما خوش درخشیدند و توانستند خدمات خوبی را برای مردم و کشور ارائه دهند که از این بابت از تک تک آنان تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه شهرستان راسک تصریح کرد: در طول این هفته ۲۱۳ عنوان برنامه با همت پاسداران و بسیجیان در سطح شهرستان‌های راسک و سرباز اجرا شد که رقم قابل توجه و خوبی است.

نخعی افزود: این برنامه شامل برنامه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، آموزشی و... بوده که عموما در مراکز شهر‌های شهرستان اجرا شده و حوزه‌های مقاومت بانی آنان بوده اند.

وی در ادامه گفت: در هفته بسی امسال تلاش شد تا برنامه ریزی و اجرای برنامه‌ها عموما توسط خود بسیجیان صورت بگیرد که به حمدالله این مسئله با موفقیت اجرا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تک تک پاسداران و بسیجیان عزیزی که در این زمینه تلاش کردند تشکر کرده و از خداوند منان برای آنان دعای خیر و سعادت ابدی مسئلت دارم.
ارسال نظرات