فرمانده حوزه مقاومت بسیج راسک گفت: بسیج یعنی محلی برای نفس کشیدن و اقدامات خیر بهترین بندگان خدا که شهید حججی ها از این گونه هستند.
کد خبر: ۹۲۹۸۳۲۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
حسین هراتی میرزایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بسیجیان اظهار داشت: امسال چندین عنوان برنامه در قالب‌های فرهنگی، محرومیت زدایی و ... برگزار شد که عمده بار فکری و اجرایی آن بر عهده بسیجیان بود.

وی همچنین با تقدیر ویژه از بسیجیان شهر راسک اظهار داشت: بسیج یعنی محلی برای نفس کشیدن و اقدامات خیر بهترین بندگان خدا که شهید حججی‌ها از این گونه هستند.
هراتی میرزایی تصریح کرد: بسیج نهادی اسلامی انقلابی برگرفته از بطن و متن مردم برای نیاز‌های انقلاب و گره گشای مشکلات فراروی کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

وی افزود: بسیج علاوه بر آنکه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است بلکه اهرم پیشرفت همه جانبه کشور در پروژه‌های ناامیدسازی دشمن و ضدانقلاب بوده و دیوار مستحکمی درمقابله با انواع نفوذ‌های بی امان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس راسک تاکید کرد: امروزه نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم وفناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت زدایی و مردم یاری و نیز مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی آن در پیشرفت کشور دارد.
ارسال نظرات