فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) قصرقند در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد :

گام های استوار بسیجیان برای حل مشکلات کشور است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) قصرقند گفت:امروز به همت بسیجیان گام های مهمی در راستای اعتلای بسیج برداشته شده است.
کد خبر: ۹۲۹۸۴۴۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) قصرقند در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت:: بسیج مستضعفین بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و در آن زمان با توجه به شرایط کشور و هشت سال دفاع مقدس، به انجام فعالیت‌های نظامی پرداخت، ولی امروزه با وجود جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان علاوه بر اقدامات نظامی و با تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به انجام فعالیت‌های فرهنگی مذهبی نیز می‌پردازد.

خانم سیما دانشور افزود: به حول قوه الهی تا امروز کار‌های انجام شده در راستای طرح اعتلای بسیج بر اساس مصوبات سازمان بسیج مستضعفین بوده و به همت بسیجیان توانستیم این کار‌ها را به نحو احسن انجام دهیم و هدف از انجام این کار‌ها محرومیت زدایی و جذب بسیجیان در عرصه‌های مختلف می‌باشد.

وی عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی آشنایی با فضای مجازی، نشست‌های تحکیم خانواده و ترک اعتیاد و نشست‌های سیاسی بصیرتی و فرهنگی از جمله برنامه‌های انجام شده در جهت جذب حداکثری بانوان بسیجی می‌باشد.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) ادامه داد: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا و کمک‌های مومنانه نیز اقدامات مهمی توسط بسیجیان این حوزه صورت گرفته است که از جمله آن راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک و توزیع رایگان آن در بین مردم و اهدای بسته‌های معیشتی بین اقشار محروم و آسیب پذیر شهرستان می‌باشد.


وی در پایان گفت:: انشاالله در نظر داریم با از بین بردن نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت در سال ۹۹ برنامه‌های خوب خود را ادامه دهیم و به حول قوه الهی گام‌های مهمی در راه اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام عظمای ولایت برداریم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار