با حضور جمعی از بسیجیان ، مسئولان سپاه ، نیروهای انتظامی ودریابانی وهمچنین خانواده شهداء و بنیاد شهید ، ایین تجدید میثاق با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی در گناوه  اجرا شد
کد خبر: ۹۲۹۸۵۳۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرنگار بسیج از گناوه فرمانده سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه گفت :بسیج شجره طیبه و تناوری است که نهال ان  بدست حضرت امام ( ره) کاشته شد.
سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور ابراز داشت امروز می بینیم که بسیج به درخت بسیار تناوری تبدیل شده است وخاری در چشم دشمنان می باشد.
وی عنوان کرد: دشمنی ۴۰ ساله دشمنان با بسیج نشان از درستی کار بسیج است .
حاجی پور اضافه کرد : تعدد دشمنی‌ها، تکثر مشکلات اقتصادی و فشارهای روانی نه تنها بسیج را خسته نمی‌کند، بلکه او را آبدیده تر و مصمم تر از گذشته خواهد کرد.
وی خاطر نشان نمود: امروز شاهد این هستیم که بسیجیان مادر تمام عرصه ها برای کشور خدمت می کنند و در این خدمت و انجام کارهای خودشان موفق بوده اند.
وی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: بسیجیان پرافتخار با اقتدار تمام هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند و دشمنان را ناچار به شکست و عقب نشینی نمودند.
این مقام مسئول  بیان داشت ما امروز در این مکان مقدس امده ایم تا یک بار دیگر با تجدید میثاق با شهدا این عزت وافتخارات انهارا نصب العین قرار دهیم و ادامه دهنده راه انها باشیم.

 
ارسال نظرات