به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دوره علمی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی در سیستان و بلوپستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۹۸۵۴۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
 مسئول پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک هفته بسیج و سالروز تشکلیل بسیج دانشجویی از برگزاری دومین دوره‌ی فنی‌مهندسی افرا در پاییز ۱۳۹۹ به صورت مجازی  خبر داد.

حجت احسان منش با تاکید بر اینکه دوره‌های افرا در مرحله اول به دنبال شناخت مسائل کشور است، بیان کرد: در این دوره های افرا به دنبال روش‌های مناسب جهت ارائه راهکار برای رفع یا بهبود مسائل مطرح شده در فاز نخست هستیم.

این مسئول ادامه داد: دانش‌پژوهان این دوره ضمن آشنایی با مسائل حوزه‌ی فنی‌مهندسی، با نمونه‌های موفق این حوزه نیز آشنا می‌شوند. توانمندسازی، مهارت افزایی با رویکرد تشکیل هسته‌های پژوهشی از دیگر بخش‌های دوره است.

مسئول پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان در پایان گفت: این دوره با حضور اساتید و متخصصین دانشگاهی و صنعتی در ۵ حوزه «راه و شهرسازی (حمل و نقل)»، «پلیمر»، «نفت و گاز»، «هوافضا»و «فناوری اطلاعات» در آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

گفتنی است متقاضیان شرکت در این دوره می توانند از تاریخ 1 الی 14 آذر ماه جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی afra.rafda.ir مراجعه کنند.
ارسال نظرات