به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:

تجلیل دانشگاه سما یاسوج از کادر درمان بیمارستان شهید جلیل

رئیس دانشگاه سما و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی، طی دیداری با دکتر جاودان سیرت رئیس بیمارستان از کادر پزشکی، پرستاران و پرسنل زحمت کش بیمارستان شهید جلیل قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۲۹۸۵۶۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, در این ایین ابتدا عنایت نامجو  رئیس دانشگاه سما ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) هفته بسیج را گرامی داشتند و بیان داشتند که بسیج در سال ۵۸ توسط امام راحل تاسیس و بعد از تایید مجلس در سال ۵۹ بصورت قانونی رسمیت یافت.

وی بیان کردند که به فرموده مقام معظم رهبری بسیج حقیقی ترین مظهر وحدت ملت ایران است. بنابراین اهمیت تفکر بسیج و ارزشهایی که بسیج به جامعه بشری بالاخص ملت ایران اسلامی دادند بسیار حائز اهمیت بوده و همین ایثار و فداکاری پرسنل خدوم بیمارستان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا را نشات گرفته از همین تفکر بسیجی دانستند. وی با تشبیه مبارزه با کرونا با زمان جبهه و جنگ سختی این مبارزه را دو چندان دانستند.
در ادامه دکتر جاودان سیرت ریاست بیمارستان شهید جلیل ضمن گرامی داشت هفته بسیج از دلگرمی و حضور رئیس دانشگاه سما و همکارانشان در تقدیر از پرسنل بیمارستان تشکر کردند. وی با ذکر خاطره ای از زمان بستری شدن سردار شهابی فر و نقل قولی از ایشان با مقایسه جبهه دفاع مقدس با مدافعان سلامت،کرونا را بسیار خطرناک دانستند.دکتر جاودان سیرت با تسلیت از فوت هم استانی ها عملکرد پرسنل بیمارستانهای استان در مقایسه با دیگر استان ها را مثبت ارزیابی کردند. و گزارشی از عملکرد کادر درمانی را ارائه کردند.
در پایان رئیس دانشگاه سما با اهدا قرآن وچفیه به ریاست بیمارستان، تعداد ۴۲ گل رز و چفیه مزین به تصویر شهدای گرانقدر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از زحمات کلیه کادر پزشکی، درمانی و پرسنل خستگی ناپذیر شهید جلیل یاسوج تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات