اردوی های جهادی بسیج سازندگی در مناطق مختلف کشور به خصوص حضور شورآفرین جهادگران بسیجی در مناطق و روستاهای محرم کشور باعث ایجاد نشاط و امید آفرینی در دل محرومانی شده است که چشم انتظار حداقل امکانات هستند.
کد خبر: ۹۲۹۸۵۷۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, بسیج شجره طیبه‌ای است که همه جا مثمر ثمر است، یار محرومان و همنشین پابرهنگان است و نه در شعار بلکه در عمل از ابتدای تشکیل آن تا به امروز همواره در خدمت رسانی و امید افرینی در جامعه پیشتاز و فعال بوده است.

بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده در ادامه این مسیر نورانی و به منظور ارائه خدمات عام المنفه به اقشار مختلف در روستاها به خصوص روستاهای محروم شهرستان لنده در چند سال گذشته در قالب اردوهای جهادی یک روزه و سه روزه تلاش های زیادی کرده است که خروجی این تلاش ها و زحمات به بار نشستن لبخند امید در دل ایتام و نیازمندانی بود که سال های سال چشم انتظار حمایت مسئولان بودند.

 گره گشایی از مشکلات مردم حتی به صورت مقطعی و گذرا می تواند در رفع نیازمند های اولیه مردم مثرثمر باشد که تمام این خدمات در تحقق روحیه بسیجی و تعمیق بخشی تفکر بسیجی امکان پذیر خواهد بود.

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اردوی جهادی یک روزه حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج)،شهید طیب بسیج مهندسین کشاورزی و شهید قمبرپور با حضور در روستای بنه علیاری به ارائه خدمات رایگان در حوزه های مختلف پرداختند.

 فرمانده سپاه ناحیه لنده با گرامیداشت هفته بسیج گفت: رسالت بسیج برپایه دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و حفظ دستاورهای آن در ابعاد مختلف است که خدمت به محرومان را یکی دیگر از شاخصه های ماموریتی خود می داند.

وی افزود: اردوی جهادی یک روزه گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده با همکاری حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) و کانون بسیج مهندسین به روستای بنه علیاری با ارائه خدمات ویزیت پزشک عمومی، ماما، سنجش بینایی،توزیع داروی رایگان،دامپزشکی،برق کشی، لوله کشی،آرایشگرمردانه، توزیع لوازم التحریر و دیدار چهره به چهره با مردم روستای با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: در این اردو ضمن ارائه خدمات عام المنفعه مشکلات کلی روستا نیز احصا شد و در آینده این مشکلات با مسئولان به صورت تخصصی پیگیری خواهند شد.

وی تاکیدکرد: رسالت ذاتی همه ما خدمت به مردم است ولی باید مسئولان در خدمات به مردم به خصوص در مناطق محرم عزم و همتی مضاعف داشته باشند که در قبال کم کاری و اهمال کاری خود نیز باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات