خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از فعالیت ۲۰ گروه جهادی در رزمایش «آوای خدمت» ملایر به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۳۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷

فعالیت ۲۰ گروه جهادی در رزمایش «آوای خدمت» ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی در آیین افتتاح رزمایش «آوای خدمت» در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهر اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، همایش بزرگ بسیجیان به مناسبت پنج آذر برگزار نشد و تصمیم بر آن شد بسیجیان ملایر در قالب کاروان «آوای خدمت» به نیازمندان در محلات کم‌برخوردار و محروم خدمت کنند.

وی افزود: در این کاروان ۲۰ گروه جهادی حضور دارند که هر گروه متشکل از ۱۰ نفر از بسیجیان است که در سطح شهر رزمایشی را اجرا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: پس از اجرای رزمایش در سطح شهر و ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی، در محل‌های محروم که از قبل تعیین شده بود، به مناسبت هفته بسیج در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای خدمت‌رسانی حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: این کاروان با حضور در مناطق کمتر برخوردار و محروم نسبت به گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی، توزیع رایگان ماسک و اقلام بهداشتی، خدمات مشاوره‌ای، خدمات بهداشتی و ویزیت رایگان اقدام کردند.

حسینی بیان کرد: کاروان آوای خدمت بسته‌های معیشتی را نیز بین خانواده‌هایی که به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند، توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح کاروان آوای خدمت به مدت دو روز در حال اجرا است، گفت: در این راستا ۲ هزار بسته معیشتی تهیه شده و که ارزش هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان است که بین مبتلایان به کووید ۱۹ در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در مجموع طی چند مرحله ۲۵ هزار بسته معیشتی تهیه و بین افراد نیازمند، آسیب‌دیده و محروم توزیع شد.

وی پرداخت ۳۰ مورد اجاره بهای نیازمندان، کشتار حدود ۲۹۰ راس گوسفند و توزیع در بین نیازمندان در قالب بسته‌های پروتئینی، توزیع ۵۰ هزار قرص نان، توزیع ۱۱۵ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی و تهیه و توزیع ۳۸ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند را از دیگر اقدامات بسیجیان و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات