خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: امنیت، آسایش و اقتدار نظام اسلامی مدیون رشادت و ایثارگری های شهدا و رزمندگان است.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۶۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  ابراهیم برزگر در دیدار با رزمندگان دوران دفاع مقدس روستای داش آتان افزود: ترس دشمنان اسلام و انقلاب از روحیه شهادت طلبی جوانان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه اگر یاد و خاطره شهدا در جامعه حذف شود گمراه می شویم، اظهارداشت: هرچه داریم در سایه از خود گذشتگی ورشادت های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام برزگر رزمندگان و بسیجیان را انسان هایی فداکار توصیف و بیان کرد: رزمندگان و ایثارگران با عشق شهادت برای دفاع از انقلاب اسلامی به فرمان رهبر خود لبیک گفتند و در جبهه های حق علیه باطل از کشور و اسلام دفاع کردند.

وی امنیت، آسایش و اقتدار نظام را مدیون خون شهدا و رشادتهای رزمندگان دانست و اظهار کرد: زحمات شبانه روزی و بی وقفه در عمل به رهنمودهای رهبری و ایثار در راه خدا، نام رزمندگان را به عنوان قهرمانان ملی و اصلی انقلاب در تاریخ ثبت و ماندگار کرد.

حجت الاسلام برزگر ادامه داد: خانواده شهدا هیچ انتظاری از هیچ کسی ندارند به جز اینکه مسئولین در خط شهدا گام بردارند و ادامه دهنده راه شهدا برای تحقق و زمینه سازی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) باشند.

ارسال نظرات