چهارمین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان کهنوج برگزار شد

در چهارمین جشنواره مالک اشتربسیج با حضور مسئولین سپاه کهنوج ، از برترین رده‌های سپاه شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۱۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان ،در چهارمین جشنواره مالک اشتر بسیج که با حضور جناب سرهنگ نکونام فرمانده سپاه کهنوج و حجت الاسلام محمدی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه کهنوج برگزار شد، از برترین رده‌های سپاه شهرستان تجلیل شد.

 

جناب سرهنگ نکونام فرمانده سپاه شهرستان کهنوج به عنوان سخنران این جشنواره، ضمن عرض خیر مقدم به بسیجیان و تبریک به مناسبت هفته بسیج به اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر پرداخت و افزود: این جشنواره در واقع تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله جمعی از عزیزانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده اند.

 

غلامعباس نکونام افزود: ماهیت انقلاب اسلامی به عنوان تغییر نظام سیاسی صرف نبود بلکه فروپاشی نظام شاهنشاهی و ریشه‌کنی یک تفکر استعماری بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه کهنوج با برشمردن عناصر تشکیل دهنده قدرت یک مملکت تصریح کرد: هر کشوری دارای رهبری توانمند و قدرتمند، مردمی قوی و دشمنان بزرگ باشد در قدرت حرفی برای گفتن دارد.

 

وی ایران اسلامی را به خاطر داشتن چنین ویژگی‌هایی قدرتمند خواند و افزود: با وجود اینکه دشمنان ما همه عناصر قدرت برتر را دارند از پیشرفت ما نگرانند علتش این است که بسیج همیشه در صحنه می باشد.

 

نکونام در ادامه افزود: در این راستا با هدف تجدید قوا و تقویت بنیه‌های مدیریتی، بهبود و ارتقاء سطح کیفی، معرفی و شناسایی فرماندهان و مدیران موفق‌تر سپاه و بسیج از حوزه‌های برتر توسط این نهاد مقدس تجلیل می‌شود.

 

شایان ذکر است که در پایان این جشنواره از برترین‌های رده‌های سپاه شهرستان کهنوج با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.

ارسال نظرات