امام جمعه ریگان:

تجربه برجام ما را بس که ثابت کرد دشمن قسم خورده رحم به ایرانی ندارد

رضازاده خطاب به مردم ولایتمدارریگان، فرهیختگان، دانشمندان، دلسوزان نظام و رهبری گفت:تجربه برجام ما را بس که ثابت کرد دشمن قسم خورده که دشمنی کند و رحم به ما ایران و ایرانی ندارد،فقط ضرر و پسرفت ما را می خواهد.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۸۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل ستاد جنگ اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: هدف از تشکیل ستاد جنگ اقتصادی اتخاذ تصمیم قاطع و راهگشاه در خصوص مسائل اصلی و چالش‌های مهم اقتصادی کشور بود.

امام جمعه ریگان اشاره داشت به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی و تصریح کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند، کارشناسان برای مشکلات اقتصادی کشور راهکار‌های مشترکی دارند بنابراین مشکل، نداشتن یا ندانستن راهکار نیست بلکه نیازمند همت، شجاعت و اهتمام جدی و پیگیری هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دغدغه رهبر جامعه اقتصاد خانواده‌ها است، افزود: مقام معظم رهبری در دیگر بیانات خود گفتند، اقتصاد خانواده‌ها به علت رکود تورمی در چند سال اخیر به شدت تحت فشار بوده و اکنون نیز کرونا بر مشکلات افزوده و دشواری‌های جدی معیشتی برای گروه‌های زیادی از مردم به‌وجود آورده است که باید در این زمینه اقدامی جدی انجام داد.

خطیب جمعه شهرستان ریگان ابراز کرد: مسیر رفع تحریم را یکبار امتحان و نیز چند سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسیده ایم.

رضازاده خطاب به مردم ولایتمدار شهرستان ریگان، فرهیختگان، دانشمندان، دلسوزان نظام و رهبری گفت: تجربه برجام ما را بس که ثابت کرد دشمن قسم خورده که دشمنی کند و رحم به ما ایران و ایرانی ندارد، فقط ضرر و پسرفت ما را می‌خواهد.

وی افزود: ما توانایی‌های بسیاری برای بی اثر کردن تحریم‌ها داریم، به شرط آنکه بتوانیم، بخواهیم و همت کنیم و به دل مشکلات بزنیم.

امام جمعه ریگان اشاره داشت به تعطیلی بازار در ریگان و عنوان کرد: از همه بازاریان عزیز که مغازه خود را در جهت سلامتی مردم و همکاری با ستاد ملی کرونای شهرستان تعطیل کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

رضازاده با بیان اینکه مسئولان شهرستان باید به فکر مشکلات بازاریان باشند، اظهار کرد: مردم فهیم و بزرگوار شهرستان رعایت نکات بهداشتی را داشتند، ان شاءالله به زوی شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم تا در امنیت و سلامت کامل به زندگی خودمان ادامه دهیم.

امام جمعه شهرستان ریگان در خاتمه با بیان اینکه نماز جمعه نماز وحدت و همدلی است، عنوان کرد: نماز جمعه پایگاه فرهنگی هر شهر است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات