خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن 5آذر ماه، تعداد 85 بسته نوشت افزار توسط اصناف شهرستان بجنورد به دانش آموزان نیازمند شهرستان تقدیم شد.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۹۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، امین نامنی " جانشین فرمانده سپاه بجنورد در امور اقشار بسیج متخصصین " ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اصناف و کسبه بازاری همانطور که در هشت سال دفاع مقدس نقش افرینی نمودند و حال حاضر نیز به رغم شرایط بد اقتصادی و شیوع ویروس منحوس کرونا که سبب تعطیلی بازار و کسب و کار شده وارد میدان شده و تعداد 85 بسته نوشت افزار را به ارزش هر بسته 700 هزار ریال تهیه و با کمک بسیج دانش آموزی سپاه بجنورد بین نیازمندان دانش آموز توزیع نمودند.

وی افزود: این بسته های نوشت افزار در قالب پویش یک کاسب ، یک دانش اموز تهیه و شامل 3 عدد دفتر ، 6 عدد مداد سیاه ، 2 عدد خط کش ، مداد اتود ، پاکن و مداد تراش می باشد.

جانشین فرمانده سپاه بجنورد در امور اقشار بسیج متخصصین در ادامه به حضور فعال بسیجیان اصناف شهرستان بجنورد در اجرای طرح سراسری 17 ربیع اشاره و اظهار داشت: در طرح 17 ربیع که با هدف کمک به مجمع امور صنفی و سازمان صمت در جهت انتظام بخشیدن به عرضه کالا و خدمات و همچنین کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌هاست ، تعداد بیش از 100 نفر از بسیجیان اصناف بکارگیری شده اند.

وی ادامه داد: در این طرح  بسیجیان به صورت داوطلبانه در تیم های بازرسی سازمان صمت و اتاق اصناف سازماندهی می شود تا با محوریت این دستگاه های دولتی به کنترل بازار بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها