خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران سپاه شهرستان بجنورد گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۹۸۸۰۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهرا محمدی " مسئول بسیج خواهران سپاه شهرستان بجنورد " ضمن تبریک هفته بسیج و عرض تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت : کمک های مومنانه با کمک مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بجنورد و مجاهدت های بسیجیان و گروه های جهادی شهرستان ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه بسیج سمیه افزود : در این راستا پایگاه مقاومت بسیج کوثر واقع در شهرک امام خمینی (ره ) که در سال 1398 موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده ، تعداد 35 بسته مواد غذایی شامل : 5 کیلو برنج ، مرغ ، روغن ، ماکارونی ، قند و چای به ارزش 50 میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان این منطقه توزیع نموده است.

زهرا محمدی اضافه کرد : پایگاه مقاومت بسیج ریحانه النبی ویلاشهر نیز با کمک کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان (عج) تعداد 30 بسته مواد غذایی شامل چای ، روغن، ماکارونی، رشته فرنگی به همراه گوشت گوسفند قربانی تهیه و با توجه به تعداد اعضاء خانواده های نیازمند که قبلا شناسایی شده اند ، بسته بندی و توزیع نموده است.

وی ادامه داد : از دیگر خدمات این پایگاه مقاومت بسیج ، خرید یک عدد بخاری گازی به قیمت 9 میلیون ریال برای خانواده نیازمند در این محله بوده است.

مسئول بسیج خواهران سپاه شهرستان بجنورد در پایان به اهمیت انجام کمک های مومنانه در جامعه اشاره و اظهار داشت : همدلی و مساعدت مردم به یکدیگر باعث گره گشایی از مشکلات اقتصادی همنوعان خود شده و این اقدامات خداپسندانه  تاثیر به سزایی در زندگی شخصی و اجتماعی افراد خواهد گذاشت. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها