همزمان با هفته بسیج برگزار شد:

غبار روبی گلزار شهدای شهر جونقان توسط بسیجیان

در هفتمین روز از هفته بسیج جمعی از بسیجیان شهر جونقان ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا، با این شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۹۲۹۸۸۱۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛در روزهای پایانی هفته بسیج جمعی از بسیجیان حوزه امام حسن (ع) شهر جونقان ، با حضور در گلزار شهدای شهر جونقان ضمن غبار روبی و عطرافشانی این قبور مطهر با شهدا و آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند. این مراسم که هرساله با حضور گسترده بسیجیان و عموم مردم برگزار می شد امسال به دلیل شرایط خاص و کرونایی با رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی و همچنین بدون ازدحام مردم انجام شد.

فرمانده حوزه مقامت بسیج امام حسن(ع) شهر جونقان در این خصوص گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا در کل کشور شدت یافته و موارد ابتلا و مرگ و میر نیز بسیار افزایش پیدا کرده لذا ما بسیجیان نیز وظیفه داریم که در کنار کادر درمان و مسئولان به مهار این ویروس منحوس کمک کنیم نه اینکه با اجرای برنامه های شلوغ و ایجاد ازدحام باعث شیوع و گسترش آن شویم. لذا تصمیم گرفتیم که برنامه های امسال هفته بسیج را با محوریت مقابله با کرونا برگزار کنیم.

وی گفت: ما بسیجیان بدن اینکه به دعواهای سیاسی و جناحی توجه داشته باشیم پای کار امام خامنه ای و ادامه دهنده راه این شهدا هستیم و تلاش میکنیم تا به هر نحوی که می توانیم به این ملت غیور در هر زمینه ای چه با اردوهای جهادی و کمک به ساخت و ساز و چه با کارهایی بهداشتی نظیر ساخت و توزیع ماسک و چه با کمک های مومنانه و.... خدمت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار